Wednesday, March 20, 2013

Laukun sisältö



Olen muutamaan otteeseen maininnutkin täällä että arkisin omasta laukustani voi löytyä yhtäsuntoista. Ja tästä syystä puollankin isompia laukkuja omia tarpeitani ajatellen. Välillä kun laukun pohjalta voi löytyä ihan tyttären ponnareita, unipupua, piirustuksia, ja ihan jopa pienempiä lelujakin. Onneksi Neverfull on ollut juuri sitä mitä ajattelin, arkilaukku joka tarpeen vaatiessa imaisee sisäänsä mitä tahansa. ;) Ennen kuvien ottoa kävin kuitenkin laukun sisällön läpi ja jätin kuvattavaksi vain ne tavarat joita ilman minä en lähde kotoota. Huijjausta mahdollisesti ilmassa... ;)  Ja mitäs sieltä sitten löytyykään!? Mulberryn Kalenteri, Michael Korsin lompakko, ohut kansio- A4 kokoluokkaa, Victoria´s Secretin meikkipussi, käsirasva, hajuvesi, puhdistusliina sekä purkkaa. Ja tietty sit se puhelin kulkee päivittäin mukana.Tällä hetkellä koti/ autonavaimet säilytän takintaskussa, mutta keväämmällä tämäkin nippu löytyy laukun pohjalta. Eikä sitten unohdeta niitä aurinkolaseja näin kevään alku kynnyksellä jotka lähes aina myös pyörivät laukun pohjalle pitkälle syksyyn asti.

Sellasia perusjuttuja löytyy siis minun laukustani! :)

2 comments:

  1. Liekö mun uteliaisuus syynä, mutta nää postaukset on hauskoja! Aika samoja juttuja mullakin mukana... tai no, hajuvettä ei yleensä. :)

    ReplyDelete
  2. Mä myös tykkään, kuten myös päivä minun kanssani- postauksista! :) Havuvesi kulkee mulla taas mukana näin talvisaikaan ainakin, välillä kun töiden jälkeen on tapahtumia eikä kerkeä ajaan kotia ja takaisin.
    *Huonot ilmat että pimeys puhukoon välimatkojen puolesta* :/ Suosi siis nopeaa freesausta työpäivän jälkeen! ;)

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi. ♥