Sunday, March 3, 2013

Less is more

Eilen tulikin mainittua että yksi uuden vuoden lupauksistani oli  vaatekaappini, tänä vuonna tosiaan keskittyisin entistä enemmän tämän sisältöön. Ja nyt ajattelinkin vilauttaa että millaisia löytöjä on tullut tehtyä. Tähän asti olen vielä välttynyt siis hutiostoksilta, tosin asiaa on helpottanut alkuvuoden trendit jotka eivät ole oikein vakuttaneet minua oman pukeutumisen saralla, joten houkutuksilta on vältytty. ;) Samanaikaisesti kotosalla olen todella rankalla kädellä siivonnut vaatekaappiani. Olen antanut hyvän kiertää ja olen antanut vaatteitani ystäville, sekä vienyt vaatteita  uffiin ja tällä hetkellä olen  myös viittävaille valmis viemään vaatteita taas myyntiin kirpparille. 























Vaatetelineessä roikkuu siis tällä hetkellä trenssi, perus jakku että kaksi bukleejakkuakin. Niin vaaleita paitapuseroita sekä muutama t-paitakin. Eikä unohdeta farkkupuolta, kaksinkappelein löytyy niin tummemmalla että vaaleammalla pesulla farkut. Ja parhaimmat löydät olenkin tainnut tehdä tänä vuonna aleista, esim benettonin farkut oli -70%. Pelkästään jo näiden vaatteiden avulla saa jo rakennettua monen monta kokonaisuutta ilman sen suurempia pohdintoja. Helpottaa todenteolla arkiaamuja!

6 comments:

  1. Ihana blogi sinulla! Miten ihmeessä en ole löytänyt tänne aikaisemmin?:D Täytyykin liittyä lukijaksi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kuinka hymyä nostattava kommentti! Kiitos Zandra ja tervetuloa! :)

      Delete
  2. Raikkaan (jopa keväisen!n) näköistä, hyviä löytöjä! Aurinkoista sunnuntaita, kaunokainen! :)

    ReplyDelete
  3. Hyviä löytöjä ennen kaikkea, olen aika tyytyväinen viimeisinpiin hankintoihin. :)

    Oikein aurinkoista sunnuntaita myös sinne suloisuus! :)

    ReplyDelete
  4. missä vaateliikkeessä olet töissä? :) sulla on ihanan klassisia ja tyylikkäitä vaatteita! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valitettavasti en aijo paljastaa työpaikkaani täällä bloginpuolella, ymmärrät varmaan syyn! Kiitos kuitenkin ihanasta kommentistasti & toivottavasti jäät seurailemaan!

      Oikein reipasta alkavaa viikkoa! :)

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥