Monday, April 15, 2013

Heels

Lauantaina tulinkin mainittua että tein todella mieluisan löydön kun pyörähdimme tyttären kanssa keskustassa! Olen jo jokusen tovin etsiskellyt itselleni kissoin ja koirin nudeisia avokkaita, ja mielellään 4-8cm koroilla. Ja nyt kirjaimellisesti onni oli matkassa mukana! Olimme kävelemässä Kookenkän ohitse, kunnes silmääni pistiivät nämä yksilöt. Hyllyllä oli kolme paria vielä jäljellä ja olin aivan varma että kokoani ei olisi enään saatavilla. Ja voi niitä riemun kiljahduksiä kun myyjätär kertoi että minun kokoani olisi yksi pari vielä saatavilla. Kädet tärräten lähdin sovittamaan näitä... Ja nämä istuivat täydellisesti jalkaani! 4cm koron ansiosta näillä jaksaa mennä liihottaa vaikkapa kokonaisen työpäivän. :)

Ja miten sattuikaan että Pochette oli myös matkassa mukana ja nämähän tukivat toisiansa täydellisesti. Joten ei muuta kuin hymyssä suin kassan kautta ulos! :)

5 comments:

  1. Ihan on sun näköiset, voin vaan kuvitella kuinka olet täpinöinyt nämä nähdessäsi ;)

    ReplyDelete
  2. Heh, arvaa kuka laittaa mahdollisesti nämä vappuna jalkaan. ;)

    ReplyDelete
  3. Oi ihanat! Minun vaatekaapissani olisi nudejen korkkareiden mentävä aukko! :)

    ReplyDelete
  4. Nämä olivat kyllä oikea löytö! :) Ajaton malli ja koron ansiosta näitä voi vaikka käyttää päivittäin ilman että jalat huutaisivat hoosiannaa. ;)

    ReplyDelete
  5. Ei hitsit! Noi olis niin sopivan korkuset mulle myös ja ihana väri! No ehkä joskus törmään niihin omiini :D

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi. ♥