Tuesday, June 11, 2013

Tänään testaillaan...

L´orealin Sublime Bronzea! Olen muutaman otteeseen lukenut tästä L´orealin itseruskettavasta ja tänään päätin samanaikaisesti kiikuttaa kyseisen purnukan kassalle kun olin lounasta hakemassa Citymarketista. Ja nyt on iho kuorittu, jalat sheivattu ja geeli levitetty iholle. Ja kylläpä se kuivukin nopeasti!? Iho tuntuu pehmeältä ja raikas olo jopa säilyi geelin levittämisen jälkeen. Rusketuksen aste on 2 ja ohjeistuksessa lukeekin että käytä päivittäin, kunnes toivottu lopputulos on saavutettu. Tuloksia siis odotellessa, ja palaan omien kokemusten kera asiaan, kunhan tuote on tullut tutummaksi! :)


Mites sielä ruudun toisella puolella!? Suositaanko sielä itseruskettavia ja oletko sinä jo kokeillut L´orealin Sublime Bronzea? :)

2 comments:

  1. Olen myös kokeillut tätä ja juurikin jalkoihini joihin aurinko ei vain ota kiinni. Tavallisista itseruskettavista mielestäni parhaimmasta päästä, tosin haju on melko vahva ja siksi tykkäänkin käyttää tätä kosteusvoiteen kanssa, jolloin ainakin itselläni tulos ei ollut liian vahva/oranssinen. Suosittelen kokeilemaan Lumenen päivettävää kosteusvoidetta jossa myös miellyttävä tuoksu ;)

    ReplyDelete
  2. Lumen päivettävä kosteusvoide, selvä se! Tosin mä olen aika tykästynyt tähän Lorealiin, just passeli kaveri päivittyneen ihon kanssa... :P

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi. ♥