Thursday, September 12, 2013

Tuoksukokoelman uusin tulokas

Mitä hajuvesiin tulee niin olen aika nirsoa sorttia uusien tuoksujen suhteen. Olen melko tarkka tuoksuista, sillä liian vahvat tuoksut saavat oitis päänsäryn aikaiseksi.  Ja tämä jos mikä on turhauttavaa. :/ Muutama kestosuosikki kuitenkin löytyy ja useamman vuoden ajan olen suosinut Diorin J´ador:ta sekä Laura Biagiottia. Eikä kyllästymisen merkkejä ole ollut havaittavissa näiden klassikoiden suhteen. 


Viime viikolla pienen pieni kokoelmani sai kuitenkin uuden tulokkaan.  
Ja saannen esitellä tämän uuden ihastuksen kohteeni....

Giorgio Armani: Si. Tuoksu on kerrassaan ihana ja mikä parasta niin tämä on hyvinkin poikkeava luottotuoksuihini verrattuna. Aluksi jopa pelästyin tämän vahvaa tuoksua, mutta ihana myyjätär suositteli antamaan tuoksun levätä hetkisen aikaan ihollani ennen kuin tekisin päätöksiä. Ja noin 5minuutin kuluttua olinkin aivan myyty tälle tuoksulle. " Tyylikkään intenssiivinen & pehmeän sensuellinen vanilja, täydellinen tasapaino voimaa ja herkyyttä. " Näin myyjätär kuvaili minulle kyseistä tuoksua ja en voi kuin yhtyä tähän lauseeseen näin jälkeenpäin!  Kerrassaan ihana syystuoksu! :)

4 comments:

  1. Olen itsekin nuuhkaissut tuota kaupoissa ja on kyllä mahtava tuoksu :)

    ReplyDelete
  2. Voi tuo on aivan ihana tuoksu!<3 sain kicksin myyjättäreltä tuosta näytteen ja olen aivan myyty!:)

    ReplyDelete
  3. Oi toi on aivan ihana hajuvesi, testasin tänään kaupassa! Mun kestosuosikit taas on Miss Dior Cherie, Salvatore Ferragamo Signorina ja Chanel Chance :)

    ReplyDelete
  4. Mäkin suihkautin eilen ja tykkäsin.

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi. ♥