Monday, October 7, 2013

Vihreä x 3

Oikein reipasta alkavaa viikkoa! :)

Viikon ensimmäinen päivä on jälleen täällä ja alkava viikko onkin hyvä aloittaa inspiroituneena, eikös!? :) Sillä viikonlopun aikana innostuin väsämään Polyvoressa muutaman asukokonaisuuden vihreiden housujen innoittamana. Jostain syystä olen siis alkanut himoitsemaan itselleni vihreitä housuja, jep vihreitä!!! Ostoa olen kuitenkin pikkasen empinyt, sillä en ole ollut aivan varma kuinka se vihreä sointuisikaan omaan vaatekaappiini. Onneksi nykypäivänä on olemassa nämä virtuaalliset sovituskopit... ;)






Ja kyllähän se vihreä näyttäää taittavan yhteen aika monen kanssa, joten eiköhän sitä sitten sipsuteta joku päivä ostoksille... ;)

8 comments:

  1. Hyvältä näyttää kyllä tuo vihreä! Mulla ei ole tainnut koskaan sitä väriä ollakkaan jostain kumman syystä?!
    Ja voi tuota Alexaa... <3 Perjantaina suuntaamme kohti Helsinkiä ja Mulberryn liike odottaa... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyt vaan kokeilemaan vihertäviä pökiä, kyllä näiden ympärille sai ihan kivasti rakennettua asukokonaisuuksia. :)

      Aaw, ihanaa ja lupaathan pienen sneakpeekin postata kotiin päästyäsi... <3

      Delete
  2. Vihreät housut ovat parhaita! Käytän nykyisin niitä paljon enemmän kuin vanhoja lemppareitani, tummansinisiä farkkuja. Nykyään sinisten farkkujen sovittaminen asuun tuntuu jopa haastavammalta kuin vihreiden :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, olen monesti kyseisiä housuja ihaillutkin ylläsi. Kivoja asukokonaisuuksia sinäkin olet toteuttanut tietyin aika ajoin. :)

      Delete
  3. No ei tämä nyt kyllä ollenkaan auttanut minun itsepäistä mielipidettäni siitä, että minulle ei vihreä sovi... Olen monessa blogissa vihreitä housuja ihastellut, mutta toistaiseksi jättänyt ostamatta. Saa nähdä kauanko päätös pitää, nuokin niin ihanat! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos tämä väri sopii mulle, niin kyllä se myöskin sinulle sopii. <3 Joten nyt ei muuta kuin testailemaan. :))

      Delete
  4. Kiva blogi! :) Miten teet noita asukuva kokoelmia? Onko siihen joku ohjelma?

    ReplyDelete
  5. Kiitos Iina! :) Kollaaseja teen Polyvoren ihmeellisessä maailmassa, tässä suora linkki: www.polyvore.com. Kollaaseja pääset luomaan profiilin luotuasi. :))

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi. ♥