Sunday, March 23, 2014

Tory Burch Reva Ballerinat

Tällä viikolla olen todella monelta tuttavalta saanut kuulla että takatalvi oli nyt tässä ja seuraavaksi päästään vihdoin ja viimeinkin nauttimaan keväästä! Rakastan kevättä, sillä kevät on se varmin merkki vuorostaan kesästä. :) Joten tänään olen uskaltanut pakata talvivarusteita pois  sekä talvivaatteita on tullut pestyä pari koneellista jo heti näin aamusella. Tämän kaiken ohessa olen samanaikaisesti myös kaivellut esille keväänulkovarusteita. Ja voit vitsit kuinka odotankaan kun lämpöasteet kohoavat +10asteeseen. :)

Olen päättänyt että ballerinakauden ehdottomasti avaan Toryn ihanuuksilla!!! Olen parisen vuotta sitten tilannut tämä mustat Tory Burch:in reva ballerinat Shopbopilta ja olen todella tykännyt näistä. Jalat eivät väsy näiden ihanuuksien kanssa, vaan pehmeän nahan ansiosta näillä jaksaa tepastella helpostikkin pitkän päivän ilman että tarvitsisi illalla todeta ah- elämystä kun jalat ovat aivan väsyneet. ;)  





Nyt siis vaan peukut  pystyyn ja toivotaan että viimeistään parin viikon sisällä päästään korkkaan ballerinakausi! :)

14 comments:

  1. Nuo on niin täydelliset! :) oon itsekin ihaillut tuollaisista mutta talven aikana on unohtunut koko asia! :D joten kiitos muistutuksesta. :) ja pidetään peukkuja että pian pääsee astelemaan ballerinoilla, ooh niin parasta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleppa hyvä, sitten ei muuta kuin tilailemaan. :) Cottonilta kannattaa muuten myös kysyä täältä Suomen päädystä josko heillä olisi tällä hetkellä valikoimassaan näitä. :)

      Delete
  2. Minkä kokoiset noi sun Revat on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omani ovat 37, pikkuisen jää kantapäähän tilaa mutta kuminauhan ansiosta kengä pysyy tiukasti jalassa. :)

      Delete
  3. Heips! Mitä mieltä olet näiden kokoluokituksesta? Vastaako sulla normi kengänkokoa? Mulla olis haaveissa nämä kotiuttaa kevään aikana, mutta nuo kokoasiat aina vähän arvelluttaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minusta oma koko on kaikista paras vaihtoehto, mustat Revani ovat omassa koossani 37. Pikkasen jää kantapäähän ylimääräistä tilaa, mutta tuon kuminauhan ansioista kengä pysyy tiukasti jalassa. :)

      Delete
  4. Voi kun kauniit, kyllä niillä kannattaa kausi ehdottomasti avata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Toivottavasti viikonloppuna säät sallisivat jo ballerinakauden, sillä olen aivan kyllästynyt jo talvipopoihin!

      Delete
  5. Olen jo kans vuosia harkinnut noiden samaisten ballerinojen ostoa. Joskohan tänä keväänä olisi vihdoin aika ne hankkia.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No suosittelen! Aivan varmasti tulet rakastamaan näitä kauniin ulkonäönsä puolesta ja ennen kaikkea mukavuuden takia. :)

      Delete
  6. Miultakin löytyy nuo ihanuudet nykyään kaapista ja itse asiassa aloitin jo ballerina kauden. Tosin piti laittaa hieman paksummat sukat aamulla jalkaan, mutta ahh... olipa taas kiva tepsutella baltsuilla. Pakko myöntää että olin hieman turhan ajoissa, kun iltapäivällä sitten talssin kotiin kevyessä loskassa. Eipä nuo Tory Burchit ollut minään, kun kuivasi heti. Sinunkin Revat pysyneet aikalailla hyvässä kunnossa, vaikka käyttökertoja ilmeisesti on tullut enemmän ja vähemmän.

    Mukavaa kevättä ja niitä aurinkoisia baltsukelejä ilman räntää ;)

    -Vella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, tuon takia itsekkin olen vielä koittanut malttaa mieleni ja mennyt nyt ihan tennareilla. Koska säät ovat olleet aika vaihtelevia viime aikoina... :D Tosin nyt näyttää siltä että kevät on pysyvästi täällä, joten ehkäpä minäkin tohdin tällä viikolla sujauttaa jo Toryt jalkaani. :) Ja joo, hyvinä ovat pysyneet. Muutama vekki tuli nahkaan viime kesä mutta kävin heti suutarilla korjaamassa asian. :)

      Mukavaa kevättä Vella & toivottavasti kuulen sinusta pian uudelleen. :))

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥