Tuesday, May 27, 2014

Shortsikauden avaus

Viime viikolla oli hurjan lämpimät säät. Loppuviikosta meilläpäin saatiin jo nauttia 30asteen helteistä, joten pukeutuminen on ollut myös sen mukaista. :) Töihin kun olin kuitenkin tuona aamuna lähdössä, niin kukallisen topin kaveriksi halusin parittaa Hm:n punaisen bleiserin tuomaan ryhdikkyyttä. Ihan toimiva kesäasu, eikös!? :) Ainut mikä itseäni häiritsee kokonaisuudessa ovat nuo ballerinat. Olisin niin mielusti sujauttanut jalkaani konjakin väriset mustien sijaan, mutta valitettavasti en ole onnistunut löytämään mieluisia. Mutta toivottavasti tämä asia korjaantuu tässä kesän mittaan. :)





Bleiseri / Hm, toppi / Esprit, shortsit / VeroModa,
ballerinat / Tory Burch, laukku / Mulberry, kello / Mk

8 comments:

  1. Aivan ihana toi bleiseri! Itse oon koittanut kans metsästää värikkäitä bleisereitä, vielä ainakin tuloksetta :( Täytyy toivoa että jostain löytyisi!
    Sun asut on aina niin ihania! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omani olen tosiaan aikoinaan löytänyt Hm:stä. Myös olen ostanut sinisen että keltaisen hm:n valikoimasta viime vuonna. Oletko kurkannut löytyisköhän sieltä sinulle mieluista? :)) Ja voi kiitos Julia <3 En tiedä mitä olen tehnyt, mutta minulla on ehdottomasti maailman parhaimmat lukijat. :´) Kiitos <3

      Delete
  2. Ihana ja pirteä kesäkokonaisuus! Tykkään kovasti. Tuo jakku on ihana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos kaunis jälleen kerran. <3 Tämä punainen bleiseri on kyllä nätti, mutta yllättävän vähälle on jäänyt käyttö kuitenkin, pitää skarpata tämän suhteen. :))

      Delete
  3. Ihan täydellinen kesäasu! :)

    ReplyDelete
  4. kiva asu! tuo punainen bleiseri ja tuo kukkapaita sopivat hyvin yhteen :)

    by-mmaria.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Maria, kiva kuulla että myös sinä pidit tästä yhdistelmästä. :))
      Oikein ihanaa alkavaa viikoloppua! :))

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥