Saturday, September 27, 2014

Dior love

Dior, tämä ihana arkielämän luksus brändi on viime vuosien saralla ehdottomasti lunastanut minun kosmetiikan saralla luottotuotteen tittelin!  Viime viikolla kun olin jälleen Tanskassa  ostopäivillä, päätin että ennen paluulentoa on ehdottomasti toteutettava pieni täsmäisku  Diorin osastolle. Kassalle tuli kiikutettua Diorshow Iconic Overcul, Lip Glow- huulivoide sekä Vernisen- Charnelle sävyinen kynsilakka.

Syyskuu-2014 100

Ja mitä tuohon ripsiväriin tulee, niin voi että kuinka iloinen olenkaan että myyjä suositteli juuri tätä minulle! Tämä ripsiväri ehdottomasti täyttää lupauksensa. Tuuheutta, taivuttaa sekä tuo ripsiini juuri kaivattua näyttävyyttä. Lisäksi ripset pysyvät koko päivän kauniisti ojennuksessa, eikä ripsiväri myöskään ole mennyt päivän mittaan inhoittavasti klimppiin. Todella hyvä maskara, luulenpa että tästä en hevin tule enään luopumaan. :)

Syyskuu-2014 114

Syyskuu-2014 116

4 comments:

  1. Aivan ihanan sävyinen lakka! <3

    En tosin ymmärrä, että mikä siinä on, kun Diorin lakat eivät sovellu minun kynsilleni lainkaan. Ne alkavat lohkeilla saman tien ja lakkaakin saa sutia melkoisen monta kerrosta ennen kuin lopputulos on peittävä.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä olen monelta muulta kuullut myös tota samaa, todella kurja juttu. Varsinkin kun nämä eivät ole kauhean edullisiakaan... :/ Itselläni pysyys on ollut todella hyvä! Toki mene ja tiedä johtuuko tämä täysin päällyslakasta jonka tosiaan sudin vielä värin päälle. :)

      Delete
  2. Minä tykkään Diorin kiilloista, kynsilakat taas olivat pettymys itsellesi. Ripsivärejä en ole kokeillut, pistän korvan taakse idean kun seuraavan kerran kentälle menen. Köpiksessä sekin muuten ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... Köpiksen lentokenttä on kans yks sellanen paikka mistä voisi kotiuttaa kosmetiikan lisäksi paljon muutakin. ;)

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥