Tuesday, October 14, 2014

Mulberry Tessie Tote

Olimme viime lauantaina tyttöjen kanssa Helsingissä nauttimassa jälleen yhteisestä vapaapäivästä, ja vitsit kuinka sitä olikaan taas odottanut kyseistä päivää. Tämän tyttöporukan kanssa kokoonnumme aivan liian harvoin. Onneksi nykypäivänä älypuhelimien ansiosta yhteydenpito whatsupin kautta onnistuu käden käänteessä. Meille on itseasiassa näiden tyttöjen kanssa muodostunut traditioksi nämä Helsinki-päivät. Eipä taida meille kenellekkään enään shoppailupäivä Helsingissä luonnistua muussa seurassa enään, sen verran monta kertaa olemme tälläisiä päiviä jo toteuttaneet. Koko päivän nautitaan vain ja ainoastaan tyttöjen jutuista, sekä ennen kaikkea nuo päivät ovat täynnä naurua näiden ystävien seurassa. :D 

Tälle shoppailupäivälle oli ensi sijaisesti varattu aikaa laukuille. Kyllä, laukuille! Tässä porukassa rakastetaan laukkuja, ja ystäväni halusi niin Louis Vuittonilla että Mulberryllä käydä kaikessa rauhassa mallailemassa vaihtoehtoja ennen kuin laittoi pankkikortin laulamaan. Mulberryn liikkeessä meistä jokainen heilui peilin edessä vuorotellen, ja minä erityisesti kiinnitin huomioni Tessie Tote- nimiseen kaunokaiseen. Olin kerennyt tätä jo ihastelemaan Mulberryn verkkosivuilla.

InstagramCapture_a12d86d8-400e-4edd-aa26-6132df40970b



Ja tiedän... Minähän juuri ostin uuden laukun. Mutta tälläistä minulla ei ole, ja malliltaan tämä on hyvinkin Neverfullin tapainen, ja omaa Lv:tä olen käyttänyt todella paljon arjen askareissa. Kyseinen laukku on ehdottomasti maksanut itsensä takaisin näiden vuosien aikana, joten tämän laukun haluan seuraavaksi! Tessie Tote on mielestäni kerta kaikkisen kaunis laukku niin malliltaan sekä värinsä osilta. Joten taitaapi tämä olla minulta-minulle synttäri sekä joululahja sitten joulukuussa... ;)

16 comments:

  1. Oi se on kyllä kovin kaunis yksilö, upean värinen myös. Hyvinhän se sinun kokoelmasi siis karttuu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, Yvesin että tämän nähtyäni tulin myös siihen tulokseen että Bayswater saa kyllä minun osilta jäädä ostamatta. Sillä Yvesi ajaa kyllä täydellisesti juurikin ne tarpeet arjen askareissa mitä alunperin lähdin Bayssistä hakemaan. :)

      Delete
  2. Replies
    1. No eikös? Tästä mallista on saatavilla myöskin musta että viininpunainenkin, ja varsinkin se viininpunainen oli TODELLA kaunis. :))

      Delete
    2. Mä ostin kesällä sen Mulberryn toten, ja nyt olisin valmis luopuu siitä. En mä tykännytkään siitä.

      Delete
    3. Aij, tarkoitatko Dorsettiako? Eikö sinulla ollut musta?

      Delete
    4. :) Se on kyllä myös kaunis yksilö! Harmi kun itse enään tarvitse mustaa laukkua!

      Delete
  3. Onpa ihana laukku! Ihailin tuota jo Instassakin. :) Toivotaan että seuraavalla Helsinki-reissulla törmättäisiin uudestaan! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tää on kyllä aika ihana, pikemmin täydellinen omaan silmääni. :P
      Ja hei todellakin, ehkäpä jotkut kahvitreffit voisi koittaa järkätä hyvässä porukassa? :)

      Delete
    2. Voitko muuten laittaa uudelleen mulle kutsun blogiisi? Olen koittanut kaivella s.postiasi, mutta tuloksetta. :/

      Delete
  4. Meidän Helsinki-päivät on ihan parasta!! Totta muuten, tulee hassu olo mennä Helsinkiin ilman teitä. <3
    Tuo on kyllä niin sun näköinen laukku ja varmasti myös näppärä. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No joulukuussa sitten uudelleen, ja sillä tällä erin minä laitan sen pankkikortin laulamaan. ;) Kiitos vielä tätäkin kautta kivasta päivästä, ja hei niitä pikkujouluja odotellessa. <3

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥