Tuesday, February 24, 2015

Jogger housut jalassa

Muistatteko vielä tämän postauksen jossa olin jogger housujen ympärille koonnut pari erilaista asua? Omat joggerini olen ostanut viime vuoden marraskuussa, mutta näiden hytisevien pakkaspäivien takia olen jättänyt nämä ohuet housut henkarille odottamaan plussakelejä. Eikä laisinkaan huono päätös, sillä tuleva sesonki tarjoaa trendiväreinä mustan, valkoisen sekä tummansinisen.


Viime viikonloppuna pakkasesta ei ollut tietoakaan, joten uudehkot housut pääsivät jalkaan. Trendipökien mustaa värimaailmaa jatkoin mustavalkoisella yläosalla. Housut ylläni kun oloni ei aivan ollut 100% kotoisa, joten tuttu ja turvallinen bleiseri / neule combo pelasti fiiliksen.
 
IMG_6082
IMG_6073



bleiseri / Esprit, neulepusero / ystävän vanha, housut / Esprit
laukku / Ysl ,nilkkurit / Kookenkä

14 comments:

  1. Replies
    1. Voi kiitos Henna, kiva kuulla että asu miellytti silmääsi. :))

      Delete
  2. Näyttävät kyllä skarpeilta nuo housut. Miksi minä en ole koskaan törmännyt tuollaisiin,sillä juuri tuollaisille mukaville,mutta asiallisen näköisille housuille kyllä olisi tarvetta. Ja ihanat nuo kengät myös;supertyylikkäät.
    -kirsi-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kirsi ihanuus, katsohan tämä linkki: http://www.esprit.fi/kankaiset-stretchhousut-jogging-tyyliä-114EE1B010?query=114ee1b010&referrer=direct-result Brändimme verkkokaupastamme saa nyt näitä aivan samoja housuja kun minulla, ja vielä alennettuun hintaan. :)

      Delete
  3. Saman tyylisiä housuja metsästin Jyväskylästä ja kahdet loistopökät ostinkin. Nyt vain kesää odottelemaan.
    Sun housyt ja kokonaisuus on aivan täydellinen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kivaa että löysit omasi, ja vieläpä kahdet kappaleet. Nyt jäänkin siis odottelemaan sinun asujasi. :)

      Delete
  4. Hauska kokonaisuus, housut tuotavat kivaa rentoutta muuten todella asialliseen kokonaisuuteen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin minustakin, ja nämä housut ovat kivaa vaihtelua myös ainaisille farkuilleni. :)

      Delete
  5. Replies
    1. Kiitos kaunis. <3 Vitsit mitenkä kivoja kommentteja olettekaan jättäneet, ehkäpä minä voin siis vielä uudestaan pukea nämä ylleni, ja ennen kaikkea olla pohtimatta olotilaani. :)

      Delete
  6. Minä kyllä ainakin muistan!!! Ja itseasiassa nuo kyseisen kollaasiin joggerit ovat Zalandolla -40% alessa ja kuinka ne himottavatkin olen silti edelleen kahden vaiheilla että pistääkö tilaukseen vaiko ei....

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Vinkkaan myös sinulle näistä samaisista housuista kuten Kirsillekkin. Näitä minun housujani on saatavilla vielä brändin verkkokaupassa, ja vielä alennuksen kera: http://www.esprit.fi/kankaiset-stretchhousut-jogging-tyyliä-114EE1B010?query=114ee1b010&referrer=direct-result

      Delete
  7. Replies
    1. Ooooi, voi kiitos tuhannesti Katja. <3

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥