Friday, February 20, 2015

Paras tapa aloittaa aamu

Oma perjantai päiväni lähti käyntiin isolla puurolautasella, sekä kahvilla. Ruoan laskeuduttua suuntasin oitis salille. Jos suinkin vaan voisin, niin ehdottomasti aamuni aloittaisin aina liikunnalla. Aamuisella liikunnalla kun saa niin paljon lisä energiaa päivään. Salilla tein olkapäät / ojentajat, minulla on siis 4-jakoinen ohjelma käytössä. Tämän salitreenin kaveriksi aloitin myös tammikuussa super suositun Kaylan treenin, ja voi vitsit kuinka koukussa olenkaan tuohon harjoitteluun. Tosin kumpikaan näistä treeneistä ei ole ollut aivan sitä luokkaa kun olisin halunnut. Yskä on hidastanut tahtia, ja kovin. Viime perjantaina sain antibioottikuurin poskiontelontulehdukseen, ja lääkärin mukaan tämä on ylläpitänyt kovaa yskääni. Onneksi tänään vihdoinkin antibioottikuuri loppui! Päivän salitreenistä voin sen verran sanoa että pikkaisen olen takapakkia mennyt raudan noston suhteen, mutta tästä se taas lähtee! ;)

Huhtikuu-2014 071

Kivaa alkavaa viikonloppua, sekä energistä perjantaita! :)

8 comments:

  1. Oi, kun sinulla on ollut ihanan reipas aamu. :)
    Teetkö muuten Kaylan reenejä kotona vai salilla? Minunkin pitäisi ottaa taas voimaharjoittelu mukaan liikuntaan. Lasten harrastusten takia on helpompi lähteä vaikka lenkille. Ei ole paikasta ja ajasta kiinni. Nytkin on pian hiihtolenkki edessä. :)
    Energistä viikonloppua ihana! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaylan treenejä olen tehnyt niin kotona että salilla. Tosin olen kokenut kaiken parhaimmaksi omilta osin tehdä nämä kaksi täysin eri treeniä eri päivinä. Sillä saliohjelmassa haetaan voimaa, ja tämä Kaylan treeni on aerobista. Suosittelen LeAnn kokeilemaan tätä Kaylaa, 28min päivästä kun ei todellakaan ole montaa minuuttia. :) Ihanaa lauantaita <3

      Delete
  2. Urheileminen on niin parasta. Voisin kuntoilla joka päivä mut hektinen arki ei anna siihen aina mahdollisuutta..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tärkeintähän on kultaisen keskitien löytäminen liikunnan ja arjen keskellä. :)
      Kivaa lauantaita teidän perheelle. <3

      Delete
  3. Mä oon todella kateellinen niille, jotka pystyy aamuisin/aamupäivällä urheilemaan. Mä en vaan pysty siihen. Ainut mikä onnistuu on kevyt kävelylenkki. Mulla vaan tulee huono olo jos en ole kunnolla ns. herännyt päivään. Mun hikijumpat on siis iltapäivä/iltapainotteisia. Mutta me ollaan erilaisia ja kaikki ei sovi kaikille tietenkään.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaikki me olemme erinlaisia, ja hyvä niin. :) Urheilussa nimeomaan kun tärkeintä on se oma jaksaminen että hyvinvointi, pääasia on että kuitenkin liikkuu. :)

      Ihanaa alkavaa viikkoa. <3

      Delete
  4. Oi että, kiitos aivan tuhannesti Jenna sanoistasi. <3

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi. ♥