Wednesday, March 18, 2015

Louis Vuitton scarf

Muistatteko vielä *tämän postauksen jossa listasin tarpeeni tulevalle keväälle? Parin viimeisen kuukauden aikana olen jo aika hyvin saanut vedettyä rastia yhden jos toisen hankinnan päälle, mutta vielä olisi yksi ostos edessä, ja ehkä jopa se vaikein. Olen haaveillut Louis Vuittonin huivista älyttömän kauan. Joka ikinen kerta kun olen käynyt liikkeessä, olen ensimmäiseksi alkanut mallailemaan huiveja. Mutta en vain ole osannut tehdä päätöstä. Toinen toistaan upeampi väri ovat joka kerta saaneet pääni pyörälle, enkä ole halunnut ostaa huivia kun 100% varmuus ei ole ollut matkassa mukana. Nyt kuitenkin tuntuu, että olen saanut työstettyä tätä päätöstä päässäni, ja kovasti näyttää siltä että Monogram Denim olisi se minun huivini. Polyvoressa innostuin myös pohtimaan asunkin tämän upean huivin ympärille. ;)


Untitled #59
Untitled #60



14 comments:

  1. Eikä, meillä on ihan samat himon kohteet :D
    Anyhow minä taasen olen nyt hillinnyt scarf-himoani, koska niiden laadusta saa lukea ja kuulla niin paljon noottia :/ Mutta laadukkaisiin huiveihin olen kiitos Acnen alkanut ymmärtää satsaamaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Great minds... ;) Niin, onneksi moni muukin brändi tarjoaa nykypäivänä aivan yhtä ajattomia sekä laadukkaita asusteita. Valinnanvaraa on nykyään vaikka kuinka. :)

      Delete
  2. Vuittonin huivit vievät mennessään =D tällä hetkellä kaapissa kolme shawlia ja pari silkkihuivia, toisin harkitsen pientä karsintaa tällä hetkellä, kun uusi himotuksia tuntuu vain tulevan. Toi denim on kyllä kiva, olen tykännyt siitä tosi paljon, enkä aio siitä ihan heti luopua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinulla näitä ihanuuksia onkin, ja monesti olen ihaillut näitä asujesi yhteydessä. Voisitko muuten tehdä omasta kokoelmastasi että kokemuksistasi postauksen? Lv:n huivit kun jakavat mielipiteitä todella paljon. :))

      Delete
  3. Denim on ajaton! :)
    Ja katsoin itse keltaista jakkua myös, mutta jäi kauppaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. On, ja tuohon värimaailmaan ei uskoisi ikinä kyllästyvän. Verrattavissa mm. raitoihin. :P

      Delete
  4. Ihania huiveja kyllä kaikki! :) Ja houkuttelevan keväisen asun olet koonnut <3 Keltainen on niin tämän kevään must hankinta itselläni! Ja toivonkin löytäväni keltaista juuri jakussa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minä ostin parisen vuotta sitten Hm:stä keltaisen bleiserin. Luulisi että nyt kevään mittaan tarjonta jälleen kasvaa värikkäiden bleiserien osilta jälleen. :)

      Delete
  5. Tumma LVhuivi on ehdoton suosikkini, se sopii hyvin niin monen asun kanssa. Ihana asukollaasi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näin minäkin olen pähkäillyt asian, kun löytää sen oman värinsä kokoelmasta, niin huivin saa takuuvarmasti sovitettua monen asun kaveriksi. :)

      Delete
  6. (Huoh) Tuo huivi on huivien kaikkein pyhin! :D Sopisi tyyliisi todella hyvin! ♥

    ReplyDelete
  7. Aivan ihana huivi. 💖 Ja tyylikkään asun olet ympärille koonnut. 😃 Joko valitsit oman huivisi värin? 😉
    Itse tykkään kovasti huivista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovathan nuo kaikki Lv.n huivit upeita, miellään sitä kyllä kotiuttaisi kaikki. :D Uskon että tuo Monogram Denim, farkkuhenkinen on se minun tuleva huivini. :)

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥