Wednesday, April 15, 2015

Harmaa svetari korkojen kera

Zoe Karssenin Crème de la Crème-svetari on varmastikkin jo mitä nähdyin paita kautta aikojen. Mutta minua tämä ei haittaa yhtään, päinvastoin jopa. Kolmen vuoden yhteiselon jälkeen tämä vaatekappale jaksaa vieläkin ihastuttaa. Omani olen aikoinaan  ostanut Nellyltä, ja muistan kuinka iloinen olinkaan tuolloin kun sain tämän klikattua itselleni. Sillä tiesin etten ollut ainoa ketä tuota Zoen nimikko svetaria himoitsi.


Näissä tamineissa suuntasin eilen töihin, ja kyllä. Ballerinakausi on korkattu täällä!

IMG_6789

bleiseri ESPRIT
svetari ZOEKARSSEN
farkut BIKBOK
laukku YSL
aurinkolasit RAYBAN
korkkarit HM
kello DANIELWELLINGTON

8 comments:

  1. Täydellinen kokonaisuus. Olet aina niin ihastuttava ja tyylikäs.
    Missähän pimennossa minä olen taas elänyt kun moisesta vaatteesta en ole kuunaan kuullutkaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanni, mitä tekisinkään ilman sinua. Kiitos taas kerran <3

      Delete
  2. Aivan ihana asu, tällaset on just mun mieleen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos Pinja, kiva kuulla että pidit asusta. Kivaa alkavaa viikkoa! :))

      Delete
  3. Oi miten ihanan simppeli ja tyylikäs asu! Ihana lisäys nuo korot :* Oot muuten huikean kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kauneus on täysin katsojan silmissä, mutta kiitos aivan mielettömästi mieltä lämmittävistä sanoistasi. :)

      Delete
  4. Siis I-H-A-N-A! Mulle ei ole tullut mieleenkään yhdistää svetaria korkkareihin mutta nyt innostuin kokeilemaan! <3 Oletko tulossa lauantaina Indiedaysiin? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu olen! :) Tullaan paremman puoliskon kanssa iltatapahtumaan. Nähdäänhän me? <3

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥