Tuesday, May 19, 2015

Sporty chic


Näyttökuva 2015-05-19 kello 11.27.30


Enpä olisi uskonut vielä vuosi sitten, että jossain kohtaa minä menisin ja ihastuisin sen suuremmin printteihin, tai saati sitten edes sporttihenkisiin asuihin. Mene ja tiedä, oliko tuolla kylmän pimeällä talvella näinkin suuri vaikutus nyt itseeni. Tällä hetkellä koen vahvasti vetoa tämän hetken highfashioniin. Klassisuus on hyvinkin pitkälti ollut monta vuotta jo se minun juttuni, ja ns. yllätyksellisyys ei pukeutumisen saralla kuvastanut minua millään tapaa. Tämä ei kuitenkaan sitä tarkoita, ettenkö muiden yllä ihastelisi huippumuotia kera klassikoiden! Viimeisin muodin ihastukseni taitaa olla tämä sporttihenkisyys. Keväällä ostin citylenkkarit, mutta muutaman kokeilu kerran jälkeen heitin suosiolla vanhat lenkkarini pois, ja nyt nämä "citylenkkarini" toimivat ihan oikeasti lenkkipolulla. En tiedä oli lenkkareiden värissä se vika vai missä, mutta jotenkin en kokenut niiden sulautuvan arkipukeutumiseeni. En kuitenkaan silmiäni ole suostunut irtaannuttamaan, vaan aloin pohtimaan josko kesäksi hankkisin jonkun kivan paidan jatkamaan tätä trendiä minun vaatekaappiini klassikoiden kaveriksi.


Bikbok on tunnetusti ajan tasalla hetken trendeistä, joten niinpä minä kävin heidän valikoimansa katsastamassa ja jopa kassalle kiikutin jotain. ;)


Print screen: pinterest

6 comments:

  1. Sporttityyli on taas pitkälti oma juttuni. :) Citylenkkarit tai tennarit, farkut ja huppari. Aika teiniäkin ehkä, mutta tykkään. ♡ Välillä tulee pukeuduttua myös klassisemmin. Sinulle tuo klassisuus sopii upeasti. ♡
    Mitähän ihanaa löysit? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, käyhän kurkkaamassa tämän päivän instakuva niin eiköhän tuo ostos selviä. :D
      Ja minusta farkut / huppari combossa ei ole mitään vikaa, tuonkin asun kun nainen voi kantaa niin monella tapaa ja minä tiedän että sinä ainakin osaat rennosta asusta huolimatta näyttää upealta. <3

      Delete
  2. Voi minäkin olen innostunut tästä trendistä ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, todella kiva kuulla että joku muukin on innostunut tästä huippumuodista. :P

      Delete
  3. Samaa mieltä olen, on alkanut minullakin mietityttämään, josko tuosta saisi jotain itselle irti tuosta tyylistä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehdottomasti saisit, joku kiva paita!? Toisi kivasti särmää klassikoiden kaveriksi. :))
      Kivaa torstaita upeus!

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥