Thursday, June 11, 2015

Kun asukriisi yllättää

Uskoisin että sieltä ruudun toiselta puolelta löytyy itseni lisäksi myös muita naisia, ketkä minun tavoin myös saattavat aina silloin tällöin ähistä ja puhista itseksensä vaatekaapin edessä, pohtien mitä ihmettä puenkaan tänään ylleni!? Ajatus ei juokse eikä eikä kaapista löydy mitään päällepantavaa. Kuulostaako tutulta? :) Tuollaisen aamun koittaessa olen oppinut ratkomaan asian vaatekaapin kulmakivillä. En edes yritä lähteä pohtimaan muuta. Bleiseri- farkut kombo on minusta mitä toimivin asukokonaisuus, kesäisin vuorostaan farkut korvaan shortseilla. Kyseisen asun pukiessani ylleni tunnen oloni heti kotoisaksi. Tuo asukokonaisuus on monet kerrat pelastanut aamuni sekä samalla tietysti fiiliksenkin. Toki minun tapauksessani kyseisiä asuja nähdään ihan muutenkin, mutta erityisesti silloin kun kaipaan varmuutta sekä kotoisuutta luottaen itse asuun, turvaudun aina kulmakiviin. Onko vastaavanlaiset turhautumiset teille tuttuja, ja miten te ratkaisette yleensä tilanteen? :)

M06A3493-2
kuva Salla Vesa



bleiseri ESPRIT
pusero ESPRIT
farkut HM
ballerinat TORYBURCH
huivi SEPPÄLÄ
laukku LOUISVUITTON
kello MICHAELKORS

10 comments:

  1. Voi kun tietäisit kuinka usein iskee apua-mulla-ei-ole-mitään-päällepantavaa! :D
    Mun luottoasu on silloin yleensä musta maxi ja nahkatakki tai bf farkut + vaalea paita. Oon yrittänyt etsiä kunnon jakkua, mutta vaikeaa löytää suoralinjaista, vähän pidempää mallia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihan näin äkkiseltään näe kyllä näe sinua vastaavanlaisessa kriisissä ihan heti... :D Olet aina niin viimeisen päälle <3 Kesällä tuo maxi on kyllä niin helppo, hameella kun voi fiilistä lähteä rakentamaan ihan mihinpäin suuntaan tahansa. :)

      Delete
  2. Asukriiseilen silloin tällöin,mutta minua ei pelasta bleiserit,sillä en ole beliseri ihminen lainkaan.Ne eivät ole luonteva osa minun pukeutumista.Ihailen toki muilla,mutta minä en vaan osaa käyttää,minulle tulee heti virallinen fiilis,vaikka olisi kuinka rento bleiska kyseessä.En tiedä miksi, Minun asukriisit pelastaa yleensä joko rento kauluspaita ( nykyään farkkupaita) tai neule ja farkut.
    -kirsi-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kuulla sinusta Kirsi pitkästä aikaan. Toivottavasti kesäsi on alkanut hyvin? :) Juurikin mm. neuleella, kauluspaidalla voi korvata bleiserin. Minullekkin nuo ovat vaatekaapin kulmakiviä. Makumme kohtaavat, mahtavaa. :))

      Delete
  3. Kyllä tulee välillä tuskasteltua, sitten vain mukavat vaatteet päälle - ne mitkä ensimmäisenä tuntuu parhaimmilta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuntuu parhaimmalta- on juurikin se mitä itsekkin haen asukriisien keskellä. :)

      Delete
  4. Onpa hyvä combo! Tuon yhdistelmän muistan kun seuraava asukriisi yllättää! Kiitos vinkistä kaunotar! ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei mitään ihanuus, mahtavaa kun inspiroidutte jutuistani. Kiitos! <3

      Delete
  5. Samalla taktiikalla mennään täälläkin, bleikka ja farkut kivan puseron kanssa on se paras vaihtoehto kyllä minullekin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meidän maku pukeutumisen saralla kohtaa <3

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥