Tuesday, June 9, 2015

Crop top

Never say never... Sillä niin se mieli voi muuttua kun vastaan osuu täydellinen asukokonaisuus, ja tästäkin ihastuksesta voin alunperin syyttää Pinterestiä! Crop topit ovat olleet jo pari viimeistä kesää sitä kuuminta muotia, ja myöskin tänä kesä tämä trendivaate kipuaa jälleen aallonharjoille. Viimeisen parin kuukauden aikana olen jo bongannutkin sieltä sun täältä kivoja asukokonaisuuksia, mutta samalla tämä ehdottomasti kuuluu niihin vaatekappaleisiin jotka voi helposti pukea että asustaa myös totaalisen väärällä tavalla. Itse lähtisin yhdistelemään tällaista aika klassisella sekä hillityllä otteella. 

Untitled #68
Untitled #69


Onko kukaan muu ihastunut näin jälkikäteen vasta tähän trendikkäseen vaatekappaleeseen, vai olenko ainut Matti Myöhänen? :)

4 comments:

  1. Mulla on yksi jonka olen yhdistänyt mm. korkeavyötäröiseen maksimekkoon, ja mielestäni se kokonaisuus toimii hyvin eikä ole ns. liian paljastava. Mä näkisin niin sun päällä croptopin ku oot muutenkin pikkuruinen ni tollanen paita sopis sulle ku nenä päähän! :) ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä myös mietin maximekkoa tuon kaveriksi, riippuu tosi paljon kyllä minkälainen tuo toppi on. :) Nyt vaan ne helteet saisivat tulla niin pääsisi oikein kunnolla nauttimaan kesävaatteista. :) pus<3

      Delete
  2. Apua, mie en ole koskaan tuollaisesta kuullutkaan. Olenkohan ihan pihalla nykymuodista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hih, ei kaikesta tarvitsekkaan tietä kaikkea! :) Onneksi on mm. blogimaailma joka kertoo melkein kaikesta kaiken. ;)

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥