Saturday, June 27, 2015

Meikkipussin uusin tulokas

Näin kesäisin tiedän monta naista ketkä minun tavoin vähentävät meikinkäyttöä arjessaan. Päivettynyt hipiä huoliteltuineen kulmakarvoineen kun takaavat jo melkein herätessään kauniit kasvot lähtövalmiiksi. Itse olen tuohon lisännyt vielä ripsipidennykset, mutta mielestäni ihan värjätyt ripsetkin toimivat vallanmainiosti. Kesäisin olen tykännyt suosia rusketuksen kanssa bb-voidetta. Voiteen on ehdottomasti oltava kevyt sekä luonnollinen kasvoillani, sillä ihon kiiltäessä turvaudun päivisin puuteripapereihin. 

Viimeisin meikkipussini ostos on tämä Lumenen paljon hehkutettu heleyttäjä. Paljon olen blogeista lukenut tästä, mutta itse en ole aikaisemmin tullut ostaneeksi tätä. Lumenen Heleyttäjää voi käyttää ihan sellaisenaan, meikkivoiteen alla sekä ihan sekoitettunakin. 

IMG_7655IMG_7659IMG_7663


Eilen ensimmäistä kertaa levitin tätä kasvoilleni yksistään, ja itse koostumus sekä tuoksu olivat heti minun mieleeni. Oletteko te kokeilleet Lumenen heleyttäjää, ja mitä piditte!? :)

4 comments:

  1. Eipäs ole tullut kokeiltua vielä ;) Kiitos vinkistä ❤️Mukavaa sunnuntaita ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heei, mihin ihmeeseen mun vastaus on kadonnut!? :O Mutta eipä mitään, palaathan omiesi kokemustesi kanssa sitten myöhemmin? :) Kivaa viikkoa <3

      Delete
  2. Tuo on ihan super loistava tuote! Oon muuten meikittöminä päivinä sipaissut tuota naamariin ja kummasti on hehkeempi olo. ;) itselläkin menossa vähän kevyempi kausi, enkä ole juuri rajauksiakaan jaksanut silmiin vääntää, vaikka olisikin töitä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. On kyllä loisto tuote, en ymmärrä miksi en aikaisemmin ole tätä ostanut! Päivettynyt nassu kun ei tämän kanssa muuta tarvitse. :)

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥