Monday, July 13, 2015

Kuinka pukea boyfriend-farkut?

Olenko ainut kenen vaatekaapista ei vielä löydy super suosittuja boyfriend- farkkuja? En ole kuumeisesti yrittänyt koskaan itselleni moisia etsiä, minä kun ehdottomasti tykkään skinny- mallisista housuista sekä farkuista.  Sekä nämä suositut boyfriend- farkut ovat tähän mennessä aina tuottaneet istuvuudeltaan minulle päänvaivaa, jos suinkin niitä olen eksynyt sovittelemaan. Mutta kuinka sitten kävikään kun vastaani tuli skinny- malliset ja istuvuus oli juuri eikä melkein!? wohoo! Virtuaalinen sovituskoppi pääsi pitkästä aikaan laulamaan, ja suunnittelin kolme erilaista asukokonaisuutta kyseisten farkkujen ympärille.

Heinäkuuta kun tällä hetkellä kovasti elellään, ovat inspiraatio asut tietysti hyvin kesäiset. Raidat kuuluvat minun kesääni hyvin vahvasti, joten raikkaus ei jäänyt näistä kokonaisuuksista uupumaan.



Tietysti oli myös aivan pakko suunnitella yksi asu, jossa upea uusi shaalinikin on otettu huomioon. Ohut neule sekä muhkea shaali takaavat lämmön sateisena kesäpäivänä.



Viimeisessä asussa antauduin Polyvorelle, ja asusteissa annoin palaa! Vitsit kuinka upea tuo Alma onkaan. Upea punainen tuo kivan kontrastin asun värimaailmaan.



Kyllä se vain niin on, että tänään minä käyn hakemassa omat poikaystäväni pois varauksesta, ja hyppään jälleen omalta mukavuusalueelta pois. Toivottavasti saan asukuvia pian tänne bloginkin puolelle näytille.

Kivaa uutta viikkoa. :)

17 comments:

  1. Kivaa viikkoa sinne myös!
    Kokonaisuudet näyttävät kivoilta, vaikka itse vierastankin tuota rikkonaisuutta farkuissa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kuulla että asut miellytti tyylittären silmää! <3

      Delete
  2. Itse omistan yhdet poikakaverit ja olen kyllä tykännyt ja kovasti pitänyt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tarviikin tulla sinun asukuvia katselemaan, jos inspiraation puute iskee! :)

      Delete
  3. Täältä löytyy yksi, jolla ei ole boyfriend-farkkuja. :)
    Ihania kollaaseja olet jälleen tehnyt. Mä niin tykkään. ♡ Keskimmäinen on eniten mieleeni ja se voisinkin toteuttaa hieman erivärisenä. ;)
    Ihanaa alkanutta viikkoa kaunokainen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minusta myös erilaiset asukollaaait ovat kivoja, ja useasti myös itsekin inspiroidun milloin mistäkin vaikka juuri se juttu uupuisikin. :) Olet ihana<3

      Delete
  4. Bf farkut on sellaset, jotka kerran kaappiin tupsahtaessaan hyppää herkästi lemppareiksi. Ne on niin rennot, mukavat ja helpot! Jos jotain huonoa, niin useimmiten edestä tosi hyvältä näyttävät poikkikset näyttää hanurista siltä, kuin olisi vetelät verkkareissa. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tota mä vähän pelkäsinkin, mukavuus kun välillä on avainsana :D Haha, vetelät verkkareissa!!! Sinäpä sen sanoit :D

      Delete
  5. Minä olen monta kertaa myös noita miettinyt mutta ovat vielä vaatekaapin hyllyllä odottamassa, jäänkin odottamaan sinun vaatepostausta näistä <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos<3 Nyt vaan ihanuus pukemaan farkut yllesi! Yhdessä jooko hypätään mukavuusalueelta pois!? :)

      Delete
  6. Kauan oon kanssa koittanu kyseisiä housuja etsiä, mutta huonolla tuloksella. Minkä merkkiset mahtavat olla nuo kuvassa olevat boyfriend-farkut? näyttävät lupaavilta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei Anonyymi, kiitos kommentistasi. :) Polyvoren mukaan nuo farkut ovat Mangon - Boyfriend Angie Jeans. Nopeasti kurkkasin heidän sivuilleen, niin kyseisiä housuja oli vielä saatavillakin. :)

      Delete
  7. Minkä merkkiset nuo kuvissa olevat ihanat boyfriend-farkut mahtavat olla? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meiju, Polyvore ilmoittaa farkkujen olevan Mangon tuotantoa. Boyfriend Angie Jeans- nimellä löytyvät verkkokaupasta! :))

      Delete
  8. Et ole ainut! :D Oletpa kerännyt kivoja yhdistelmiä; kontrasti lv:n huivin kanssa on tosi kiva! Onko sitä Polyvorea helppo käyttää? En ole koskaan sitä oppinut. T. blondi

    ReplyDelete
    Replies
    1. No kyllä minäkin alkuun olin sormi suussa kun sinne tunnukset tein, ja enpä tainut ekalla kertaa saada edes mitään aikaiseksi. Olin kuin undulaatti betonimyllyssä. :D Voin kyllä laittaa sulle facessa pienet ohjeistukset jos haluat? Pääsisit ainakin alkuun. :))

      Delete
    2. Heips! Kiitos mielellään, olisi tosi kiva saada vinkkejä! :) Olen vähän uuno näissä, liityin vasta tällä viikolla Pinterestiin tosin olen jo aivan koukussa!

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥