Wednesday, August 19, 2015

Kesän kuumin kenkä

Nyörit ovat ehdottomasti olleet tämän kesän se juttu! Instagramin koukuttavassa maailmassa olen pitkin kesää nähnyt toinen toistaan inspiroivia asukokonaisuuksia. Itse kenkien mallilla ei ole ollut mitään väliä, kunhan nyörit ovat vain löytyneet.

Näyttökuva 2015-08-19 kello 6.35.44Näyttökuva 2015-08-19 kello 6.38.59
print screen pinterest

Kuuma trendikenkä tulee jatkamaan suosioonsa vielä syksynkin saapuessa, ja nyt entistä vahvempana ballerinat tulevat valtaamaan  katukuvan. Sirot, nyörilliset ballerinat sekä skinny- farkut ovat alkavan syksyn avainsanoja. Minusta paras osuus tässä trendikengässä on ollut DIY. DIY:n, instagramin sekä rakkaan ystäväni ansiosta on nyt myös minulla nyörilliset mitä kauneimmat balettitanssijan ballerinat syksyksi. Tästä aiheesta lisää myöhemmin. :)

Mitä mieltä sinä olet tästä trendikengästä? :)

12 comments:

  1. Älä pidä meitä jännityksessä! Vilauta sun popoja. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaah :D Lupaan pian palata kuvien kanssa!!!

      Delete
  2. Tykkäisin tuollaisesta nyörillisestä, sirosta kengästä. Innolla odotan näkeväni sinun kenkäsi ja kuulla mistä olet ne hommannut.

    ReplyDelete
  3. Mä haluaisin myös nyörikengät, ne näyttää kuvissa niin kivoilta!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niin näyttää! :)) Mustat teräväkärkiset- ballerinat haluan ehdottomasti ensi kesänä itselleni. :)

      Delete
  4. So cute!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  5. Kivannäköisiä kenkiä :) Mä olen tippunut muodin seuraamisesta kun en tiennyt että nyörikengät on nyt muotia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minäkin olen enimmäkseen törmännyt näihin trendipopoihin instagramissa sekä pinterestissä! Upeiksi minäkin niitä kuvailisin. :))

      Delete
  6. Voisin sujauttaa nuo isomman kuvan nyöribaltsut jalkaani milloin tahansa, ihana siro malli. Mä olen niiiin ballerina tyttö kuin olla voin. Innolla jään odottamaan kuvia sinun uusista ihanuuksista ;) Onneksi kesäkenkä kausi ei ole vielä täysin ohi.

    -Vella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuollaiset mustat voisin minäkin kotiuttaa ensi kesäksi itselleni. Sen verran upeat ne kyllä ovat, ja aivan varmasti tuon suuren suosion ansiosta ensi vuonna kun säät jälleen lämpenevät, tullaan nyörikenkiä näkemään 2x enemmän! :)) Kiitos Vella kommentista <3

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥