Tuesday, September 8, 2015

Tyttären Roshe Runit

Tilasin  tyttärelle hiukan ennen koulunalkua Zalandolta Niken Roshe Runit, ja nyt koulun alettua hän onkin päivittäin suosinut niitä. Hänellä on aikaisemmin koulukenkinä ollut Converset, joista hän pitikin kovasti, mutta yhden miinus pisteen tennarit saivat narujen sitomisesta. Välitunnille lähtiessä kun jalkaan olisi kiva vain sujauttaa ne kengät. Niinpä Conssit ovat jääneet nyt vapaa-ajalle, ja kouluun lähtiessä jalkaan sujautetaan helpot sekä kevyet citylenkkarit!

IMG_8834

Ja nyt minun tarvitseekin myöntää eräs asia... Olen alkanut uudelleen haaveilemaan citylenkkareista! Aikaisemmat citylenkkarini olivat aavistuksen sporttiset omaan makuuni. Tyttären asujen innoittama olen alkanut himoitsemaan nimenomaan Roshe Runeista. Ne kun sopivat niin monen kanssa kivasti yhteen.


Olen ajatellut muuten päivittää blogiini yhden kansion lisää Tyttären tyyliin. Olen mielessäni pyöritellyt jo postausta hänen vaatekaapin kulmakivistä ajatellen myös syksyä, ja tiedä vaikka saisin aina silloin tällöin kuvattua hänen päivän asujakin näytille. :)

2 comments:

  1. Samaiset popot tilasin itselleni töihin sekä meidän neidille. Neidin popot odottaa kokonsa puolesta ensi kevääseen mutta omani olen ottanut työkengiksi ja paljon ne ovat saaneet kehuja ja ihasteluja. On muutes mielettömän hyvät jalassa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nämä ovat kyllä saaneet tytönkin jalassa kovasti kehuja, ja tyttökin tykkään kovasti näistä. Kevyet, helpot ja tyylikäät. :) Lupaathan postata pian asukuvien muodossa omat uutukaisesi? :)

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥