Friday, October 9, 2015

Hiljaiselosta & pieni ajatus bloggaamisesta

Heippa & oikein ihanaa alkavaa viikonloppua ennen kaikkea! :) Pitkästä aikaan jälleen täällä, ja kylläpä on ollutkin ikävä tänne. Puhdas syy blogin hiljaiselolle on ollut elämä. Kiirettä on pitänyt, ja hiukan myös huolta että stressiäkin on tullut murehdittua tulevasta. Perheellä & lähimmäisillä on  kaikki hyvin, työelämässä on vain tulevaa katseltava tällä hetkellä hiukan uusin silmin. Tämän enempään en kuitenkaan lähde asiaa täällä puimaan, vaan haluan pitää blogini ehdottomasti hyvän mielen paikkana johon niin minun että teidän lukijoiden on kiva tulla kiireisen arjen keskellä.
Puhtaasti siis stressi sekä kiire ovat painaneet tätä bloggaajaa viimeiset kaksi viikkoa, ja oma mentaliteettini blogin suhteen on ollut alusta alkaen se, etten halua hutaista mitään tänne. Mieluimmin olen kiireen keskellä hetken postaamatta ja kirjoitan ja kuvaan taas silloin, kun siltä tuntuu ja aikaa on tarpeeksi.

Kaiken edeltävän höpötyksen ohella - täällä ollaan ja toivottavasti te rakkaat lukijatkin myös!? 

Näyttökuva 2015-10-09 kello 12.45.57

Instagramia olen kuitenkin koittanut aktiivisesti päivittää kaiken kiireen keskellä. Minä vieläkin vaan koen tuon sovelluksen todella koukuttavana. Kauniita kuvia sekä inspiroivia tekstejä on ihana vaikka katsella aamukahvin parissa. Minun instagram tunnelmiin voit kurkistaa @Elissabetes kautta.

6 comments:

  1. Tsemppiä kovasti ihanainen, täällä ollaan ja pysytään. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kuulla <3 Kävin murunen jättämässä ääneni muuten sinulle<3

      Delete
  2. Ihana kuvakollaasi ❤️ Ymmärrettävää että välillä on niin kiireistä ettei ehdi blogiin postausta kirjoitella mutta no worries täällä me lukijat sitä aina kuitenkin odotellaan eikä hävitä mihinkään ❤️Hyvää viikonloppua ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minulla on kyllä maailman ihanimmat lukijat, kiitos teille. :´)

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥