Wednesday, November 18, 2015

Kiitos

En voi kylliksi kiittää teitä kaikkia, jotka kommentoitte edelliseen postaukseen. Olen blogini lisäksi saanut myös muualla sosiaalisessa mediassa tukea,  ja ette tiedäkään kuinka  liikuttunut olen ollut myötätunnostanne tämän myrskyn keskellä. Olen saanut sanoistanne niin paljon voimaa, kiitos.

Vaikka suru ja pelko ovat tällä hetkellä vahvasti meidän arjessa mukana, on meidän aikuisten kuitenkin muistettava elää samalla myös elämää, arkea. Meidän aikuisten elämä on kaikesta huolimatta lapsien lapsuus, ja tuntien isoäitimme, tiedän että nämä vahvat roolimallimme tahtoisivat meidän pysyvän lujina, luottavaisina sekä ennen kaikkea he haluavat meidän rakastavan sitä ihan sitä tavallista arkea, jonka olemme saaneet luoda rakkaittemme ympärille. <3

IMG_9478IMG_9482
IMG_9483

Kovasti olen kaivannut tänne blogin puolelle, ja tämän hiljaiselon ohessa on tullut aina välillä kirjoitettua muistiinpanoja vaikka mistä! Postausideoita on kertynyt vähän liiaksikin, mutta koen tuon inspiroitumisen tunteen vain ja ainoastaan hyväksi tunteeksi!

Mutta nyt haluan kuulla, mitä teille kuuluu? <3

4 comments:

  1. Ihan aluksi tsemppihali täältäkin! <3 Sun blogia pitkään seuranneena musta oli tosi rohkea veto että kerroit hyvin avoimesti tän hetkisestä tilanteesta.
    Haluaisin kysyä osaisitkohan sä auttaa mua, kun mä olen pitkään ihastellut kun sinun blogissasi nuo sivut ovat tuola ylälaidassa ja niissä on nuo alasvetovalikot, että kuinka olet saanut nuo alasvetovalikot niihin? Onnistun kyllä saamana sivut sinne ja niin edelleen mutten mistään löydä ohjetta kuinka nuo valikot niihin saa. :(

    ReplyDelete
  2. Oi, kiitos Henna. <3 Nämä pinnan alle- postaukset ovat aina olleet aika vähäisiä blogissani. Siksipä koen suurta kiitollisuutta teitä jokaista kohtaan. Olette jokainen osaneet auttaa omalla kommentillanne, kiitos. <3

    Tiedätkö, että nyt en osaa itse sinua auttaa tuon asian kanssa. Sillä Happy Days - Ida on velhoillut tämän uuden ilmeen kesällä, joten kiitokset kuulunee täysin hänelle. :) Voisitko ottaa mahdollisesti häneen yhteyttä ja kysyä asiasta? :))

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi. ♥