Tuesday, December 15, 2015

Terveet hampaat, kaunis hymy / sponsored video

Kaupallinen yhteistyö Oral- B:n kanssa*

Viikonlopun aikana vinkkasin teille lahjasta joka on  jokaisen naisen mieleen. Nyt vuorostaan puhutaan sähköhammasharjasta, joka sopii ihan jokaiselle joululahjaksi.  Naisena koen, että hymy on kaunein meikki jokaisen naisen kasvoilla. Hymy saa ihmisen näyttämään kauniilta,  pirteämmältä, energiseltä, helposti lähestyttävältä ja miellyttävältä. Minä tykkään hymyillä paljon, ja tänne bloginkin puolelle valitsen mieluiten hymykuvia.

IMG_6730

Kauniin hymyn kruunaa kuitenkin puhtaat huoliteltut hampaat, sekä raikas hengitys. Minä pesen hampaani kahdesti päivässä, ja käyn kerran vuodessa hammashygienistin luona tarkastuttamassa hampaideni hyvinvoinnin. Toisin oli kuitenkin muutama vuosi sitten. Tuolloin minulla oli pidempi tauko kun olin viimeksi käynyt hampaani tarkastuttamassa, syynä toimi pelko. En oikein itsekään tiedä syytä, sillä minulla ei ole ollut reikiä eikä minulta myöskään ole viisaudenhampaita poistettu aikuisiällä. Olen kerran jopa pyörtynytkin hammaslääkärissä. Voisikohan perinpohjainen syy olla raudat alakoululta!?

Oli miten oli, muutama vuosi sitten uskalsin kuitenkin varata ajan hammaslääkäriin, ja tuon jälkeen olen nyt säännöllisesti käynyt siellä. Hampaani ovat saanet kehuja, mutta ennen lähtöä olen hammaslangan suosituksesta saanut kuulla. Hammasharja, hammastahna ja hammaslanka löytyvät kyllä tänä päivänä kaapista, mutta myönnän että tuon langan käytön suhteen olen ollut laiska.  Ehkä tässä voisi olla yksi minun uuden vuoden lupaukseni, ja ottaisin tavakseni säännöllisen hammaslangan käytön pesujen yhteydessä!?


Minulla on aikoinaan ollut sähköhammasharja käytössäni, mutta koin sen jotenkin hankalaksi. Pää oli turhan iso, ja kova. Tavallinen hammasharja soft- versiona on ollut hyvä ystäväni tuon jälkeen. Myönnän kuitenkin aina säännöllisin väliajoin pohtivani sähköhammasharjaan paluuta. Olen kuullut paljon hyviä kokemuksia sekä suosituksia eri tahoilta. Minulle terveet sekä kauniin valkoiset hampaat ovat tärkeitä asioita arjessa.

Oral- B Smartseries on julkaissut nyt maailman ensimmäisen Bluethoot 4.0 - teknologialla toimivan sähköhammasharjan. Tämä sähköhammasharja auttaa käyttäjäänsä harjaamaan hampaat paremmin, ja tämän hammasharjan saa liitettyä Bluetooh- yhteydellä Oral-B sovellukseen, se kartoittaa harjausrutiinit, muistuttaa hammaslangan käytöstä ja kertoo myös, milloin on aika vaihtaa uusi harjaspää.

Oral- B hammasharja on useiden hammaslääkäreiden suosittelema tuote.  Jos suinkin siis kuulette lähipiirissänne jonkun puhuvan sähköhammasharjasta ennen joulua, niin suosittelen tutustumaan tähän yksilöön. Ehkä minäkin voisin lisätä juuri tämän sähköhammasharjan  omalle joululahjalistalle. :)

Sponsored Post

No comments:

Post a Comment

Kiitos kommentistasi. ♥