Saturday, February 13, 2016

Minä & Oloblogit lehti

Vaikka menneet kuukaudet ovat osanneet olla raskaita, on elämään kuitenkin mahtunut päiviä kun olemme saanut surun sijasta itkeä onnesta,  iloita sekä hymyillä niin että koko loppupäivän on suun pieliin sattunut, uskottu itseemme sekä inspiroiduttu uusista asioista. Olen useamman viikon ajan pitänyt sisälläni tämän jännittyneen mutta samalla iloisen tunteen, ja nyt on aika jakaa se teidän kanssa...

IMG_0343

Talven aikana olen päässyt työstänyt OloBlogit- lehteen kahden aukeaman kokoista juttua, ja en voi vieläkään todeksi uskoa että juuri minä olen päässyt mukaan toteuttamaan jotain näin upeaa! Ensimmäisen kerran kun minuun otettiin yhteyttä OloBlogit- lehden toimituksesta,  olin sähköpostin luettuani aivan sanaton.  Miten upealta onkaan tuntunut, kun juuri minut valittiin kevään numeroon, ja alusta alkaen minuun on uskottu.  Arvostan sitä suurella sydämellä, on ollut ihana työstää tätä projektia kuluneen talvena aikana. Te rakkaat lukijat sekä yhteistyökumppanit olette olleet yksi voimavaroistani arjen keskellä. Kiitos kun jaatte kullan arvoista aikaanne blogini parissa. 

IMG_0344

Jos haluatte nähdä minun tutut kasvoni, sekä monen muun upean bloggaajan inspiroivat kuvat  kirjoituksineen, niin sitten vain suunnaksi lähin lehtipiste! Ihanaa lauantaita. :)

18 comments:

  1. Wowwwwwwwwww!!!!!!!!! Mä niiin ostan tuon lehden, ihanaa! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos Jenna tuestasi ja miten ihana kuulla että pidit jutusta! <3 Jännitin niin paljon lehden myyntituloa ja nyt kun lehti on käsilläni, perhoset vain liitelee mahassa. :))

      Delete
  2. Toi on niin mahtava juttu ettei voi kuin Onnitella. Onnea muru <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Nanni & kiitos kun olet siinä aivan vierellä jakamassa hyvää mieltä. <3

      Delete
    2. Kiitos, ihanasti sanottu. Blogissani on sinulle kaunotar haaste, ei stressiä siitä, ota vastaan jos innostut <3

      Delete
    3. Otan mielelläni sen vastaan, kiitos <3

      Delete
  3. Ihan huippu uutinen <3 Onnea <3 Suuntaankin tänään siis ehdottomasti lehtihyllylle kaupassa ensimmäiseksi :)

    IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihanuus ja kun lehden olet lukenut, niin lupaathan palata mielipiteisi kera.<3 Toivottavasti teidän ystäväpäivä oli ihana!? Ja uusi viikko on lähtenyt hymyssä suin liikkeelle. :)

      Delete
  4. Aivan upea juttu siis lehtijuttukin. :) Ihanaa, että kaiken keskelle olet saanut ihaniakin juttuja. ♡ Ja ansaitusti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. LeAnn, et tiedäkään kuinka monesti olet ajatellut sinua! Ihana kuulla sinusta pitkästä aikaan, toivottavasti siellä kaikki hyvin? <3 Ja kiitos kauniista sanoistasi. <3

      Delete
    2. Kaikki hyvin. :) Olen kyllä välillä lukenut postauksiasi, mutta on ollut niin kauhea kiire, ettei ole ehtinyt Kirjoittaa. :( Mielessä olet ollut usein. ♡

      Delete
    3. Voi mitenkä ihana kuulla että siellä kaikki hyvin. <3 Tosin osasin kyllä epäillä että teillä arki on varmastikin hektistä. Käyt kirjoittamassa kun tuntuu siltä, täällä ollaan. Rutistus. <3

      Delete
  5. Hei samassa lehdessä ollaan! ;D Oli muuten mullakin aika superfiilikset kun ekan kerran sähköpostin luin! Sulla oli tosi hyvä juttu ja se oli ilo lukea! Onnittelut vielä sulle!

    ReplyDelete
  6. Oi, kiitos palautteestai Ooniis! Tuosta lehtijutusta olen saanut valtavasti positiivista palautetta, ja tämä jos mikä on ollut suuri ilo & kunnia minulle. :)) Sinun juttusi oli myös inspiroiva, olenkin nyt jälkikäteen käynyt ihastelemassa asukuviasi. Upea olet! :))

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi. ♥