Tuesday, February 9, 2016

My favorite pea coat

IMG_0327

Pea coat, on minun yksi vaatekaapin kulmakivistäni ulkotakkien saralla.  Suosin villakangastakkia syksystä lähtien pitkälle keväälle, ja talvellakin se menee leudoimpina päivinä paksun parkan sijasta.
Oman takkini olen ostanut  Zarasta viime vuonna.  En omaa huonoja kokemuksia heidän talvitakeistaan, mutta paljon olen kuitenkin kuullut ja lukenut muiden kokemuksistaan, kun heidän takit ovat muuttuneet lopulta inhottavaksi nukkakasoiksi. Materiaaliltaan tämä takki on 75% villaa ja 25% polyamidia, joten uskalsin ottaa riskin ja ostaa tämän.

Takkiani olen käyttänyt todella paljon, eikä se ole mennyt miksikään, hinta-laatusuhde on kohdillaan! Keväälle voisin mieluusti kotiuttaa tämän samaisen takin hieman ohuempana versiona myös, sen verran paljon tykkään tästä. Kevään hankinnoista tulikin mieleeni, että oletteko te tehneet jo ostoja? Vai onko teillä ne vielä suunnittelu vaiheessa kuten minulla!? ;)

2 comments:

  1. Ihana takki ❤️ Minulla saman tyylinen mustana ja tykkään kyllä kovasti takista ❤️ Ihanaa tiistai iltaa ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makumme kohtaavat niin monessa asiassa, olisi joskus kunnia saada tavata sinut. <3
      Iloista keskiviikkoa teidän perheelle. :)

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥