Tuesday, February 16, 2016

Spring Feelings

Olimme viime lauantaina heti aamutuimaan hoitamassa perheeni kanssa asioita, ja tässä päivän asu. Meillä saatiin viikonloppuna nauttia aivan mielettömän kauniisti säästä,  hetken jopa tuntui siltä että kevät olisi saapunut. Optimisti oli sujauttanut alexaan myös aurinkolasit mukaansa ja niille tulikin tuon päivän aikana käyttöä!

Ray-Banista puheenollen, olen ruskeat lentäjänlasit ostanut reilu vuosi sitten ja sille tielle olen jäänyt. Aviatorit kun sopivat asun kuin asun kanssa, ja lisäksi ne ovat kevyet nenän päällä.  Minulle tulee herkästi päänsärkyä liian raskaista aurinkolaseista.  Jos muistan oikein, niin tämän hetkiset linssini taitavat olla 58mm ja koen tuon koon juuri sopivaksi kasvoilleni.  Näin ollen olen pohtinut ostavani nämä lasit myöskin mustana.  Mielestäni aviatoreissa on vain sitä jotain. :)

IMG_0368 IMG_0372 IMG_0367 IMG_0371
IMG_0365

takki ZARA
neule H&M
farkut BIKBOK
ylipolvensaappaat KOOKENKÄ
laukku MULBERRY
aurinkolasit RAY-BAN

6 comments:

  1. Itsekin olen jo muutaman kerran arskoja pitänyt, tänään viimeksi kun käytiin kaupungilla. Kyllä se vain ihana kevät sieltä saapuu.
    Paiskasin sua ihanuus haasteella <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin saapuu, siinä olet aivan oikeassa. <3 Ja kiitos, kävinkin jo eilen kommentoimassa sinulle. Tästä kuvasta voisi ehkä päätellä tuon keittiönpöydän myös minun suosikikseni. ;)

      Delete
  2. Ihania kuvia <3 Ja vitsi miten kaunis onkaan tuollainen koivukuja :) Kivaa tiistai iltaa ihanuus <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, ja kuvaajalle välitän myös palautteesi kuvista! Minäkin pidän näistä ihan hirmuisesti juurikin tuon keväisen ilmeen takia. :))

      Rutistus ja iloista keskiviikkoa. <3

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥