Wednesday, April 13, 2016

Lately

Täällä arki on viikonlopun jäljiltä alkanut jälleen todenteolla, ja pakko kyllä myöntää että mielestäni se kivaa! Olen jotenkin tosi energinen. Aamuisin on ollut todella helppoa herätä jo ennen kuutta nauttimaan aamukahvista. Töiden osilta on kaikki lähtenyt sujumaan mutkitta eteenpäin, ja nyt kun olen jopa päässyt hiukan talontavoille, olen lounastunnit alkanut hyödyntämään opiskeluille tai postauksen teoille.

Näyttökuva 2016-04-11 kello 9.34.36

Töiden jälkeen olemme viihtyneet eri urheilun parissa, ja salikortitkin on pienen tauon jälkeen taas päivitetty aktiiviseen käyttöön. Salilla meillä on käytössä 4-jakoinen ohjelma, ja on tuntunut todella kivalta palata taas punttien pariin. Minusta monipuolinen liikunta on todella nautinnollista. Hyvän energiatason ylläpitämiseksi, olen syönyt myös mahdollisimman hyvin sekä puhtaasti.

Näyttökuva 2016-04-11 kello 9.39.58

Postauksen kuvat ovat viimeisempiä Instagram kuviani. Kuvista jo varmasti näkee, että kevät on täysin vienyt minut mennessään! Mitä teidän arkeen kuuluu? :)

Minua voi seurata Instagramissa nimimerkillä @Elissabetes.

No comments:

Post a Comment

Kiitos kommentistasi. ♥