Sunday, April 3, 2016

Vihreä smoothie

Olen aina ollut smoothien rakastaja, ja voin helpostikin päivän aikana tehdä kolmekin erilaista smoothieta. Blenderiin kun on helppo heittää milloin mitäkin, ja uusia reseptejä on aina myös kiva kokeilla! Marjat, hedelmät, hunaja, vesi, maustamaton luonnonjugurtti / maitorahka ovat raaka-aineista yleisimmät, mitä käytän.

Viimeisen vuoden olen nyt ollut gluteiinittomalla ruokavaliolla, ja olen koittanut olla suhteellisen tarkka ruokavaliostani. Kaikesta huolimatta, olen kuitenkin lähiaikoina saanut kokea yhden jos toisen kerran todella kovat vatsakivut herättyäni. Tiedän että syy löytyy suolistosta,  joten lähdin ensisijaisesti nyt apua hakemaan psylliumjauheesta sekä chia siemenistä. Ovatko nämä teille tuttuja?

Tähän mennessä näitä uutuuksia olen suosinut smoothien kanssa, ja tänä aamuna meillä nautittiin avokado-kiivismoothiet.

IMG_0721

Ohje:

1 avokado
2 kiiwiä
2-3 dl maustamatonta luonnonjugurttia
2tl psylliumjauhetta

Sekoita kaikki blenderissä, kaada lasiin ja nauti!

No comments:

Post a Comment

Kiitos kommentistasi. ♥