Tuesday, June 21, 2016

Työasu citylenkkarien kanssa

Mustaa ja valkoista, klassista ja ehkä jopa aavistuksen tylsääkin, mutta siltikin todella toimiva asukokonaisuus kiireisen arjen keskellä!

Tässä asua muutamien viikkojen takaa, kun shotsikelit eivät vielä olleet Suomessa. Tähän asti olen olen yhdistänyt Rosheni lähinnä farkkuihin ja kauluspaitoihin, mutta nyt kesän saavuttua olen alkanut pohtimaan näiden toimivuutta kesäasujen kanssa. Kovasti mieli tekisi kokeilla jotain muuta, mutta vielä en ole aivan varma mitä se sitten voisi olla!? Miten te yhdistäisitte citylenkkarit kesän pukeutumiseen? :)

IMG_0993
IMG_0989
IMG_0992

kauluspaita H&M
farkut H&M
lenkkarit Nike
laukku YSL

3 comments:

  1. Moi,

    Oliko tää nyt se sun uusi laukku, jolla palkitsit itsesi raskaan opiskelu/työrupeaman päätteeksi. Todella hyvän näköinen ja tavaraa mahtuu, ehkä liiaksikin, nimimerkillä minäolisinhyvähamsterikunlaukkuniosaanahtaaainatäyteenkaikkea :D Minun täytyy aina käyttää mahdollisimman pientä laukkua, kun olen kunnostautunut hävittämään laukkujen uumeniin milloin mitäkin. Mitää ei ole koskaan hukassa, mutta en vain osaa löytää niitä laukusta. Sinä varmaan olet huomattavasti järjestelmällisempi kuin minä. Ihan kiinnostaa, googlasitko muuten niitä Puman tennareita, mistä edellisessä viestissäni puhuin? Jos olet niin mitä olet mieltä? :) Kiitos taas viimeisimmistä postauksista.

    -Vella

    ReplyDelete
  2. Ihana Vella <3 Ei, tämä ei ole se haaveilemani laukku, tämä ysl on vanha mutta hyvin rakastettu yksilö. :))
    Ja osaan niin yhtyä sinun mielipiteeseen isojen laukkujen suhteen! Minulla on myös aina tavarat hukassa, vaikka ne laukussa ovatkin, joten en nyt tiedä olenko yhtään sen järjestelmällisempi. :D

    Ja minä vinkkien rakastajana kävin tietysti googlettamassa nuo tennarit! Kuvista päätellen ne näyttivät todella kevyiltä? Malli on aika urheilullinen, mutta silti näkisin nuo hyvin citylookin kanssa. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos vastauksesta, kyllä ovat kevyet ovat kuin tossut :3 . Koska pohja on ohuet, käytän näitä juuri kaupunkikenkinä ja toista paria salilla.

      -Vella

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥