Friday, August 5, 2016

Hempeät vaaleanpunaiset kynnet

Kiireisen arjen keskellä olen yleensä klassisten värien suosija niin vaatteiden että kynsilakkojen suhteen, ja erityisesti lakkauksien parissa vuodesta toiseen ranskalainen manikyyri jaksaa minun silmääni miellyttää. Valkoisista kynnen päädyistä huolimatta, kynsilakkakokoelmaani mahtuu myös punaisen sekä pinkin eri sävyjä.

Ostin menneen viikon aikana tyttärelle uuden kynsilakan Lumenelta, ja sovimme pienen lakkaustuokion alkavan viikonlopun kunniaksi. Valitsin kynsiini Dependin vaaleanpunaisen sävyn, pullossa ei ollut minkäänlaista merkintää itse sävystä, mutta ehkä tätä voisi sanoa hempeän vaaleanpunaiseksi sävyksi!?

IMG_1353

Kynsilakkakokoelmani ei ole järin iso, ja oikeastaan minun pitäisi käydä kaikki lakat läpi, sillä yhden lakan huomasin menneen huonoksi.  Merkkejä löytyy jokaiseen lähtöön, ja viimeisen vuoden aikana parhaimmat kynsilakka ostokset olen suorittanut ihan perus tavaratalokaupoissa!

IMG_1351

Nyt pidemmittä puheitta leivän tekoon! Minun olisi tarkoitus tehdä vielä tänään itselleni gluteeniton banaanileipä sekä muulle perheelle myslileipä, joten ei muuta kuin essu päälle ja käsien pesuun! :)

4 comments:

  1. Kivan hempeä kynsilakka :) Kuullostaa herkulliselle nuo leivät, saiskohan niistä ohjetta ? Mukavaa viikonloppua <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei joo, ehdottomasti laitan tänne myös jakoon! Ihana kuulla että myös ruokapostaukset kiinnostaa, kiitos! <3

      Ihanaa uutta viikkoa teidän perheelle. <3<3

      Delete
  2. Minä en käytä kynsilakkoja . Jo työni takia olen siihen oppinut.
    Osallistu Riviera Maisonin pyyhkeiden arvontaan mun blogissa.

    ReplyDelete
  3. Monella tuntuu olevan tuon sama juttu, mutta onneksi on viikonloput sekä juhlat! :) Ja kiitos vinkistä, tulenkin seuraavaksi poikkeamaan blogissasi!

    Kivaa uutta viikkoa sinulle! <3

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi. ♥