Friday, September 30, 2016

Uusi kamera

Hei jälleen! Täällä ollaan palauduttu matkoilta kotiin, matkalaukut on saatu purettua ja rakkaan ystäväni häätkin saimme viikonloppuna juhlittua. Tuntuu, että nyt meidän perheessä ollaan valmiita syksyyn ja pikkuhiljaa olen jo kaivanut esille paksumpia neuleita, ulkotakkeja ja nilkkureita. Pieni syysflunssa on päässyt puremaan minua viikon aikana, mutta en anna sen häiritä oloani.

Aamuni aloitin tänään uuden kamerani kanssa! Minulla on pitkään ollut käytössä Canonin 550D runko, ja kahden eri linssin voimin olen saanut ikuistaa kuvia itselleni. Mutta tuo järeä kamerani, on osannut ajoittain luoda päänvaivaa kokonsa osilta. En varmasti tule luottokaveriani täysin hylkäämään. Mutta nyt ensikosketuksen jälkeen, kovasti tunnen vetoa pieneen kauniiseen Olympus Pen E-PL7.

IMG_2014

Syksyinen viikonloppu on edessä, ja meidän kotikaupungissa alkoi eilen syysmarkkinat. Lasten päästyä koulusta, suuntaamme ystäväperheen kanssa nauttimaan tuulisesta, mutta kauniista päivästä torille. Katsotaan, josko saisin sieltä ikuistettua myös muutaman kuvan tänne blogin puolelle!

Ihanaa alkavaa viikonloppua. <3

2 comments:

  1. Oi päädyit hankkimaan tämän! <3 Oliko paketti tarjous? Mua aina kiinnostaa nuo objektiivit :) Tuliko tässä mukana perusobjektiivin lisäksi?
    Ihanaa viikonloppua teille <3

    ReplyDelete
  2. Sain tosi hyvän tarjouksen tämän osilta, joten jo sen takia en "voinut" jättää ostamatta. :) Kovin vieraalta tämä kamera tuntuu, mutta luottavainen olen. Pitää oppia hallitsemaan asetuksia ja sen jälkeen lähteä perusobjektia vaihtamaan. :)

    Kivaa uutta viikkoa. <3

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi. ♥