Thursday, October 20, 2016

Laukkukokoelman uusin tulokas

Joskus sitä vain onnistuu olemassa oikeassa paikassa oikeaan aikaan, tai vain avaamaan suunsa oikealla hetkellä. Olen iät ja ajat puhunut kuinka joskus vielä haluan omistaa mini Chanelin lisäksi myös Mediumin tai Jumbon mustana, ja tässä se nyt on! Ikioma Chanel Jumbo Maxi flapbag kultaisilla yksityiskohdilla. Tämä laukku on minulle palkintona kesän aherruksista.

PA190340

Laukun ostin rakkaalta ystävältäni, jonka mukana sain Elticherin aitouslausunnon sekä aitouskortin. Paperikassin ja laatikon tilasin vuorostaan Ebaystä. Näin upealla laukulla on mielestäni oltava oma alkuperäinen säilytysratkaisu muiden laukkuen rinnalla.

PA190341PA190353PA190350

Kooltaan Jumbo on kertakaikkisen täydellinen arkikäyttöön. Huoletta se imaisee sisään 12 tuumaisen läppärin sekä kamerankin tarpeen vaatiessa. Eikä laukun pullotuksesta ole tietoakaan. Lupaan tehdä tästä vielä perinteisen laukun sisältö- postauksen!

Jotenkin on edelleen hiukan epätodellinen olo, että monen vuoden takainen ihastus, laukkujen laukku, on nyt ihan oikeasti minun! Kuluneiden viikkojen aikana ei Chanelia ole juurikaan saanut minun olaltani irrotettua. Eikä tuskin hetkeen saakaan. Laukku kun tuntuu sopivan kaiken kanssa ja miten kätevä se onkaan kauniin pitkän hihnan ansiosta!

10 comments:

  1. Täydellinen laukku ylläsi, olet sen todellakin ansainnut! ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Jenna <3 En ole kyllä katsetta saanut irrotettua laukusta oston jälkeen. Laukku itsestään kun on ollut sydämellä jo vuosi kaudet ja nyt kun siihen liittyy erityinen uurastus, tuntuu se kovin erityiseltä entisestään. :))

      Delete
  2. on kyllä niin kaunis ♥

    http://tthekidult.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. Onpa kyllä upea kuin mikä, varsinainen aarteiden aarre <3
    Itselläni ei ole laukun suhteen käynyt yhtään noin onnekkaasti. Pitkään haaveilemani LV totally PM on näköjään lopetettu valmistamasta, etsin sitä kesällä Itävallasta, sen jälkeen Helsingistä ja nyt muutama viikko sitten Tukholmasta. Olin löytänyt jo korvaavan laukun Totallyn tilalle niin sitäkään ei ollut Tukholmassa. Aivan kuin kohtalo olisi minua ja laukkuhankintaani vastaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi eikä?! Oletko laukun perään kysellyt Fb:n puolella esim. Desing Cornerista? Josko siellä joku olisi halukas luopumaan omastaan? :)

      Delete
  4. Jumbosi on ihan huippukunnossa. Mulla oli tällainen Jumbo XL vintage versiona (vuodelta 1989) , myin sen ja ostin suht uuden Jumbon caviar nahalla. Jos mun pitää valita vain yksi laukku niin se on Chanelin Jumbo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yhdyn niin kommenttiisi! Tuntuu että tämä laukku sopii kaiken kanssa yhteen, en ymmärrä miten olen pystynyt elämään näin kauan ilman tätä. ;)

      Delete
  5. Upea jumbo, kaunis kuten kantajansa! :)

    Henna
    www.stoori.fi/pakkomielteita

    ReplyDelete

Kiitos kommentistasi. ♥