Tuesday, October 11, 2016

Viininpunaista sekä uutisia

Viime syksyn tapaan olen tänäkin vuonna menettänyt sydämeni viininpunaiselle. Minusta se on täydellinen väri syystalveen. Erityisesti harmaata sekä mustaa ajatellen, viininpunainen tuo heti virkistävämpää ilmettä väripalettiin. Monesti olen myös yllättynyt kuinka se loppujen lopuksi sopii monenkin värin kanssa yhteen, tarvitsee uskaltaa vain lähteä kokeilemaan. Pikkuhiljaa olen ottanut esille talvihuiveja, ja erityisesti Mulberryn Check- huivin käyttöönottoa olinkin jo odottanut. Huivin upea värimaailma jaksaa vain ihastuttaa minua vuodesta toiseen.

PA100165
PA100166PA100169

Ilokseni saan myöskin kertoa teille, että blogini on ehdolla Inspiration Blog Awards- äänestyksessä! Kilpasisaret ovat äärettömän upeita bloggaajia, joten jo nimeämisestä olen hyvin otettu! Käykää ihmeessä äänestämässä omaa suosikkia täällä. 
Ehdokasbanneri_header_800x300

4 comments:

  1. NO sinuahan minä ehdottomasti äänestän, onnea.
    Itse ostin viikonlopun blogitapahtumasta elämäni ensimmäisen kunnon huivin. 100% villaa olevan Balmuirin, onhan se kyllä ihana <3

    ReplyDelete
  2. Voi Nanni, kiitos kovasti äänestäsi. <3 Kilpasisaret ovat äärettömän taitavia bloggaajia, joten tämä ehdolla olo jo merkitsee paljon. :))

    Ja sinun uusi huivisi on IHANA! Ihastelin sitä jo ig:n puolella, voisin ottaa sen itselleni koska vain! :P

    ReplyDelete
  3. Mä ostin tuon samanvärisen Mulberryn huivin isona kashmir versiona. Huivissa on kyllä kaikki omat lempivärini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi niinkö!? Kuulostaa täydelliseltä ostolta. Tarvitseekin tulla vierailemaan sinun blogissasi, josko siitä näkisi kuvia ylläsi :)

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥