Thursday, November 24, 2016

Pom Pom avaimenperä

PB240540

Vihdoin myös minä olen löytänyt itselleni söpön pikkukarvapalleron laukkujeni kaveriksi. Ehdin Glitteristä ostamaan yhden harmaan palleron hopeisella yksityiskohdilla ja pidinkin siitä kovasti, mutta samanaikaisesti tuo hopea osio ei jättänyt minua rauhaan. Vakavasti ehdin jo harkitsemaan harmaan palleron tuunausta, kunnes sitten Tigerillä vieraillessamme eteeni tupsahti tämä musta aavistuksen pienempi kaveri.

PB240538
PB240543

Eikä tuo harmaa karvapallerokaan jäänyt laatikon pohjalle pyörimään, sillä tytär otti sen omaan käyttöönsä. Näin meidän taloudessa on nyt kaksi iloista naista ja mikä parasta, tarpeen tullen voimme vaihdella näitä keskenämme. ;)  Minusta nämä pom-pomit tuovat kivan pienen lisän laukulle syötävän suloisen ilmeensä takia. Mitä mieltä te olette näistä? Ihanaa torstaita. :)

14 comments:

  1. Olen itse vasta lähipäivinä ihastunut näihin tekoturkis avaimenperiin :) Löysin ihan täydellisen H&M:sta todella hyvään hintaan :) Vitsi noikin näyttää ihanilta <3
    www.cosmopolitan.fi/natalievilen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Natalie kommentistasi ja kiva kuulla että sinäkin upeus olet menettänyt sydämesi näille. :)
      Kovassa käytössä on ollut omani. Täydellinen pieni lisä toisin sanottuna siis. :))

      Delete
  2. Onpa söppänä! Haaveilin tuollaisesta karvaversiona, mutta omat käsilaukut niin pikkaraisia, että näyttäisi hassulta niiden kyljessä. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Älähän nyt!!! Olen nähnyt näitä monen eri kokoisia, ja Hannalla oli tälläinen karvapallero pienessä laukussaan kiinne. Näytti todella kivalta! :))

      Delete
  3. Mulla on noita palleroita kanssa! Turkista ja tekoturkista löytyy.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olenkin ihastelut sinun palleroita!!! Kauniita ovat sinunkin! :))

      Delete
  4. Itse olen noita käynyt hypistelemässä useaan otteeseen mutta sinne Glitteriin ne on aina jääneet. Guccissani ei ole mitään mihin tuon voisi ripustaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harmaan ostin minäkin Glitteristä, ja eikö sitä voisi hihnaan tai vetoketjuun lukkoon jotenkin ripustaa? Näin me ollaan tehty. :)

      Delete
  5. Olen näitä palleroita monesti ihaillut - ne ovat niin somia! Ja ihana tyyliä äidillä että tyttärellä! ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos ihanuus. <3 Toivottavasti sinäkin olet jo kotiuttanut omasi!? :P

      Delete
  6. Ihanissa laukuissa ihanat avaimenperät <3 Mukavaa viikonloppua <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos murunen. <3 Levollista sunnuntai-iltaa teidän perheelle. <3

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥