Saturday, December 31, 2016

Hyvää uutta vuotta!

Hyvää Uutta Vuotta teille kaikille ihanille lukijoille!  Kiitoksia todella paljon kuluneesta vuodesta. Pitkin vuotta olen saanut kokea teidän lukijoiden kanssa monia ihania hetkiä kommenttiboksin puolella, ja yhteistyöt eri tahojen kanssa ovat olleet ainutlaatuisia. Myös bloggaamisen ansiosta olen tänä vuonna saanut tutustua uusiin ihaniin ihmisiin, sekä vanhempien blogiystävien kanssa olen menneen vuoden aikana muodostanut vahvan siteen arkielämään. Kuinka onnellinen ja iloinen olenkaan tästä kaikesta!

IMG_8318-2

Tässä muutamia ajatuksiani uudelle vuodelle:

1. Valitsen onnellisuuden jokaiselle päivälle.
2. Annan anteeksi ja rakastan vielä kovemmin.
3. Hyppään useammin pois omalta mukavuus alueeltani.
4. Olen ääni, ääntä tarvitsevalle.
5. Olen voimaannuttava ystävä.
6. Muistan, että rakkaus on verbi.
7. Valitsen terveellisemmän ruoan ja liikunnan.
8.  Olen rohkea.
9.  Toivotan ihmisille ihanaa päivää.
10. Elän hetkessä ja koen kiitollisuutta jokaista aamua kohden.

Tervetuloa vuosi 2017! 

2 comments:

  1. Kiitoksia tyylikkäästä blogistasi! Luovaa vuotta 2017!
    Olisi mukava saada sinut mukaan #Listahaasteeseen.

    Minttu, Kivempi blogi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos Mrs K <3 Käynkin heti lukemassa tuon haasteen. :))

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥