Wednesday, January 4, 2017

Pakkaspäivän jalkineet

Aikaisempina vuosina olen aina kulkenut nilkkureissa tai saapikkaissa koko syksyn ja talven. Kovien pakkassäiden yllättäessä olen villasukan sujauttanut tarpeen vaatiessa jalkaan. Marraskuussa tapahtui kuitenkin täydennystä tyttären innoittamana, sillä nyt minäkin omistan korkeavartiset kamelit.

Timberlandit olisin halunnut kestävyytensä vuoksi, mutta jostain syystä ne eivät vaan sopineet minun jalkaan. Olin jo luovuttamassa koko asian suhteen, kunnes Intersportissa näin nämä  McKinleyn versiot. Kauniin ulkonäön lisäksi, nämä ovat erittäin lämpimät jalassa. Painavuus näissä on sitten aivan eri asia! Tähän mennessä talvea, olen tainnut käyttää näitä kahdesti. Leudon talven takia, nämä ovat saaneet odottaa siis vuoroansa eteisessä.
PB140427

Nyt kun talvi on jälleen täällä, on tuo pakkasherrakin herännyt. Meille päin on luvattu tälle viikolle -20 asteen pakkasia, joten kiva päästä kokeilemaan näitä kenkiä kylmyyden keskellä. Farkut, muhkea neule ja lämmin parka takaavat varmasti kaivatun lämmön korkeavartisten kamelien kanssa.
Untitled #105


Nyt tämän allekirjoittaneen kenkäkokoelma on varmasti täytetty! Mitä te tykkäätte näistä jalkineista, kyllä vai ei kopio Timberlandeille? 

4 comments:

  1. Mun pitäisi ostaa jotkut kengät joilla tarkenee pakkasillakin mutta niillä saisi kehdata kulkea myös kaupungilla.
    Hei, paiskaatko mulle sitä tilinumeroa siitä puserosta <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voisikohan alennusmyynneistä löytyä sinulle mieluisia? Toki Zalandonin verkkokauppakin tarjoaa tällä hetkellä aika kivoja jalkineita... :P Ja hei laitan! Olen unohtanut tämän asian aivan kokonaan joulukiireiden keskellä. <3

      Delete
  2. Mulla oli sekä timberlandit että samantyyliset toiset. Tärkeintä se miltä tuntuu jalassa ja minun kohdalla timberlandit jäi kakkoseksi..

    Henna, www.stoori.fi/pakkomielteita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näin minäkin koen asian! En tiedä mikä niissä Timberlandeissa oli, kun eivät minulle istuneet!? Tosin näin jälkikäteen ajateltuna olen todella iloinen, että en hintansa takia niitä ostanut, kun nämäkin ovat olleet ihan muutaman kerran jalassa. :))

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥