Friday, March 10, 2017

10 aihetta hymyyn

1. Uusi aamu ja uninen lapsi. Minusta jokainen uusi aamu on siunaus. Se että saan herätä lämpimän peiton alta, keittää kahvia ja herättää lapsen uuteen päivään.

2. Kiireettömät kahvihetket. Perheen ja ystävien kesken jaetut kahvihetket ovat kultaakin arvokkaampia.

3.  Parantuneet kylkiluut. Terveys on todella tärkeä asia elämässä, ja olen iloinnut kun olen pikkuhiljaa pystynyt jälleen liikkumaan.

4. Saavutukset. Olen aina ollut työelämässä todella tavoitteellinen, ja tämä sama pätee opintoihin. Kesällä tulee kaksi vuotta siitä, kun aloitin opinnot Turun Ammattikorkeassa, ja yksi tämän vuoden tavoitteistani on valmistua joulukuussa. Tavoitteissa pysyäkseni, ilmoitin itseni päättötyönseminaariin tällä viikolla.

5. Ruoka. Tällä hetkellä voisin elää vain bataatti-porkkanakeitolla!
P3091980

6. Ihmiset. Viikoittain milloin mistäkin saan tuntea kiitollisuutta ihmisistä. Minusta on ihanaa, että elämässä on vahvoja ihmisiä, ketkä nostavat meitä ylös ja tukevat meitä ylä - alamäissä. Aidosti vahvat ihmiset nostavat ja ovat tukena toisille, sillä he tietävät että yhdessä elämä on vahvempaa.

7.  Nauru. Olen hyvin sosiaalinen ihminen ja sosiaalisessa tilanteessa, minulle on hyvin luontaista saada ihmiset nauramaa. Milloin mistäkin tulee naurettua, mutta pääasia että sitä tapahtuu, sillä se jos mikä on hyvin voimaannuttavaa.

8. Liikunta. Olemme mieheni kanssa liikkunneet lapsesta asti aktiivisesti, ja liikunnallisuus näkyy myös tyttäressä. Menestyminen on hieno asia nuorilla, mutta vanhempana olemme kovin iloisia että tyttäremme ennen kaikkea on ymmärtänyt liikkumisen ilon.

9. Tuoreet kukkaset ja puhdas koti. Nämä ovat tärkeitä asioita minulle arjen keskellä.

10. Aurinko. Olen aina ollut auringonlapsi.

2 comments:

  1. Ihania hymyn aiheita <3 Aurinkoista viikonloppua :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joka päivisiä hymyn aiheita ovatkin. <3 Kiitos murunen ja keväistä viikonloppua myös teidän suloiselle perheelle. <3

      Delete

Kiitos kommentistasi. ♥